... Ve gece yarısı bir ses duydum omuzlarım da ürkek bir gözyaşının damlasıydı dokunan ruhumun derinliklerine gözlerimi uzaklara dikerken dün gibi sarhoş gece dolaşıyordu gözümün önünden ve ben tutamadım gidişini damlaların toprağa bir daha baktım ve birdaha daha büyüyen yaprakların arasında ağlayan çocuğun çığlığıydı son sitemler bir gül goncası vardı oracıkta ve ben uzanamıyordum artık o ağlarken ellerim kaybetmişti savaşı ve geri çekilen yüreğime nefer olmalıydım belki yaralıydı genç yüreğim ve damlalar kadar sakin olmalıydım artık ve düşündüm gece yarısı döndüm ve gitmişti gonca gül tek başına gece yarısı ve ben dokunamadım ağlayışlarına sessizce... ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve gece yarısı bir ses duydum omuzlarım da... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve gece yarısı bir ses duydum omuzlarım da... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir gül goncası vardı oracıkta
ve ben uzanamıyordum artık
o ağlarken
Çok hoş bir sesleniş,yürek sesin var olsun arkadaşım,ellerine sağlık....
Saygılarımla....