Sinyalleri vererek, gitgide küçülerek Hayatımızdan Çıkıp gitti Bir değil, birkaç kez¸ doktorlar getirdi geri Açıp, açıp kapattı, o mahzun gözleri Olmadı, olamadı Saim gitti… Azrail gelip vakit tamam demiş Koymuş hayat defterine çek işareti Çok yalvardım, abim içme şu mereti İçmeyen ölmüyor mu sanki der Muzipçe gülerdi ….. Her daim cebinde dolu bir paket sigara İkazlara kulakları kapalı gezerdi. Kalp krizi dediler… Hadi canım sizde Büyük sebebi oydu, Sigaranın hakkını yediler. Bıyıkları sararmış, parmak arası kınalı gibiydi, Yıllardır içmekten katran dolmuştu ciğerleri Nefes alırken zorlanır, çabucak yorulurdu, Kuş kadar kalmıştı, o heybetli bedeni, Hala kopamaz, bahaneler uydururdu. Çok üstüne gidince, Küser kendini yola vururdu. Saim gitti, etrafa sinyalleri vererek,, Hayattan her gün, bir adım geri giderek. Altı ay önce bırakmıştı dediler Belki ancak kafasına dank etmişti Geç kalmıştı , hem de çok Bir kere dönülmez yola girmişti Yorgun kalbi koşmaktan yoruldu. Zafer kupası da, sigaranın oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAİM GİTTİ .... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAİM GİTTİ .... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostlar sağolsun.... Amacım kimseyi üzmek değil...Belki bu durumda olan birilerinin dikkatini çekebilirim diye buraya koymak istedim. Hayat kısa, o yüzden değerini bilmeli ve bedenimize gereken önemi göstermeliyiz diyorum..
kalbi olarak üzüldüm değerli şair tekrar başınız sağolsun bazen empati- kurgu olarak yazılıyor şiir..o yüzden tedbirli davranmak adına sordum...saygımla
Sıgarayla kırüç evet yanlış değil tam kırküç yıl arkadaşlık ettim Zararlarını bile bile. Dört yıldır terk ettim ama bıraktığı kotülüklerin izini hala taşıyorum. Kardeşinizin yeri ışıklar içinde olsun.
Önce "Saim de kimmiş?" diye tıklamıştım sayfayı... Ve geldim gördüm ki canında can imiş kardeşinin...
Sigarayı terk edemeyenlerden biri de benim. Otuz yılı aştı onunla birlikteliğim ve gün geçtikçe daha da çoğalttım onu parmaklarımın arasında... Tükettiğini bile bile... Demek ki tiryakiler hep aynı oluyor, sigarayı bırak diyenlere küsüp vuruyor kendini sokaklara, karışmayın bana diye diye...
Ağabeyiniz için Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun diyorum. Başka ne denilir ki...
Allah gerçekten de sabrını veriyor, yoksa hayatı kaldığı yerden sürdürmek çok zor olurdu. Bu şiiri kimseyi üzmek niyetiyle yazmadım.. İstedim tiryakiler bir kere daha düşünson..
Sigaraya zafer kupası kazandırmamak bilincine tüm insanların ulaşmasını dilerim.Çok anlamlı dizeleriz için siz kutlarım. En iy dersi şiirler verir. Selamlar, başarılar.
Evet... Keşke herkes iş işten geçmeden bunun farkına varabilse. Benim ağabeyim farketti. Bırakalı altı ay olmuştu gerçekten ama yetmedi.. Başkalarının bu aymazlıktan kurtulmasını canı gönülden diliyorum.. Yorumunuz için teşekkürler..
Kutlarım...
......................................... Sonsuz Selamlar.