(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜN OLABİLİR Mİ ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜN OLABİLİR Mİ ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teknigi güzel, anlamli ve ince mesajlar veren siirinizi severek ve keyifle okudum. Düsüncelerinize katiliyorum. Hayatta, insanin kücük seylerle mutlu olabilmesi gercekten önemlidir ve aslinda yasamın öz felsefesi bu olmali. Derin anlamlar ve temenniler iceren bir siir. Sizi yürekten kutlarim....Sevgiler.
gece vakti rastgele konuğun oldum şairim...çok anlamlı ve uzun zaman hafızalardan silinmeyecek nitelikte güzel bir şiir olmuş...düşüncelerimiz seninle bütünleşip bu şiire düşmüşcesine güzel yazılmış emeğine sağlık sevgilerimle
Daha yeni kokladım denizden gelen yosun kokusunu, Seyrettim boğazın güzel dokusunu Ve sevdiklerimle sarmaş dolaş oldum, haftasonu Sonra döndüm yeniden, şimdiki mekanıma, Kaldığım yerden devam etmek için ikili hayatıma :)
Olmayacak olmamalı Dediğin şey cennet olmalı Bu dünyada cenneti aramak ne kadar doğru Cennet bu kadar ayağa alınmamalı. Yükseltmek için yerden yukarı Yüceller yücesi bir şeyler olmalı Bir yanımız eksik Bir yanımızda gedik tümsek olmalı ki Onları törpüleyen hayat işte burda Fitne ateşi değmeli yüreğe Kirleri yakmak için körüklemeli.
Evet görünenden büyük Görünmeyen alem var. Neden saplanıp kalmak isteriz. Biz ruh ve beden ile geldik Yükselecek olan ruhumuzla götürebildiğimiz Erdemimiz, ahlakımız.
İşte cennet, cennetlik amellerle kurulur Yaptığın her şey Bu dünyanın ötesinde Ahir olan ahirette duyulur.
Neden düşünmez aklımız Bir kere burası cennet neden olsun Hesap kitap olan bu yerde İmtihan olmadan cennet kurulur mu? Ya mirası kapanlar bir yerlerden Köşkler, lezzet içinde yaşayıp gitsin Sonra bitsin hayat öyle mi? Onca anlam varken insanda Bir zevk uğrunda yaşayıp ölmeli.
Hayır bu dünya tarladır Harmanı ahirette olan Neden niçin geldik bu yere Onca kainat bir oyun eğlence olur Eğer ahiretti yoksa. İyilik neden yapılır Neden onca sıkıntıya eyvallah der geçeriz İşte cennet var iki adım ötede Her şeyin en güzelinin olduğu Akılların alamayacağı güzellik üretim merkezi Cennetler var, Hayatı bir soluk alıp vermek kadar kısa Ebedi bir alemi neyle ölçersin Haydi topla neyin varsa Aklın ve kalbinle yönel Seni yaratan Rabbine.
Melik Haker tarafından 10/11/2011 8:41:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben teşekkür ederim Hikmet müslümanın yitiğidir nerde bulursa alır. Ben bu hikmeti aradım yıllar yılı ve Elhamdülillah buldum. Nerde nedir mi hikmet. Hikmeti daha iyi anlamak için Ali Bulaç'ın Din-Felsefe, Vahiy-Akıl ilişkisi kitabını okumanızı tavsiye ederim. Felsefe diyor Ali Bulaç Hikmet sevgisidir. Asıl anlamı burdan gelir. Yani görünende öte o olayın şeyin içinde saklı olan asıl amaç, asıl anafikir hikmet işte bu. Peki Hikmetin kaynağı nedir? Elbette Allah. İnsan hikmetti nerden öğrenir vahiyden yani Kur'andan öğrenir. Hikmetle iş yapmak işte burdur. Hidayet nedir? diye çok araştırdım. Meğer yanıbaşımdaymış aradığım hidayet dediğmiz şey meğer Kur'anmış yani vahiy. Size bir kitap daha tavsiye edeyim de sevap hanem bol sıfırlı olsun. Mustafa İslamoğlu'nun üç Muhammed ve Yahudileşme Temayülü kitapları artı tüm kitapları çok güzeldir. İşte burada cennet aramamak gerektiğinin anlamak ve asıl hayat olan ahiret için aklını, kalbini vahiy inşa etmek meselesi.
Ya Rab Bizlerin kalplerini vahiyle Senin kelamınla inşa et Sen ki Sana yönelen kullarını tenezzül edersin. Bizleri bizlere bırakmazsın Ya Rab Günahlarımızı bağışla Cennetlik bir hayat yaşayıp Cennetlik kul olan Cenneti bu dünyada gören Ve gözümdeki perde kalksa Cennet Cehennemi görsem şu gözümle Şu an ki imanımda zerre artış olmaz diyen Hz Ali gibi bir iman nasıp et. Amin Amin Amin
BELKİ BEN GÖREMEM YADA SEN YADA O AMA KESNLİKLE UTOPYA OLDUĞUNA İNANMIYORUM HALA ÜMİDİM VAR GELMEKTE OLAN YOLDADIR DİYORUM ŞİİR BİLE UMUTLA BİTMELİ ARTIK BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM ŞAİREMM ŞİİRİN TEMASINI ÇOK BEĞENDİM. SÖYLEMEMİŞ SÖZLER SENİN OLSUN :)
Belirtiğiniz tüm acılarıra karşın , aslında belkide yaşam böyle güzel. insan'ın ve de herşeyin mükemmel olduğu bir dünyada ,yaşamayı asla istemezdim. Durağan...dingin ...tekdüze bir yaşam yani. Tuzu - bireri olmayan tatsız yemekler gibi.Bilirsiniz , "durgun sular bile kurtlanır..." lar. Sevgili Dostum, size sağlıklı , "devingen" mutlu bir yaşam dilerim. Saygılar.