(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN VE BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN VE BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost yanından yana geldim, Aşk şarabın kana geldim, Dost cemale yanarım ben, Hasretinden yana geldim.
Çekilmez bir derde düştüm, Hekimden hekime koştum, Bu ne biçim yara böyle, Hem sızlandım he mi coştum.
Derdime derman ararım, Yolunda ölmek kararım, Çok özledim nazlı yâri, Uğruna dağlar yararım.
Gezdim İstanbul’u Van’ı, Sevdiğim yar nerde hanı, Kokun aldım izin sürdüm, Ne haldeyim beni tanı,
Sevdamı sevgin getirdi, Beni kederin bitirdi, Bu ne derin bitmez sevda, Ömrüme kendin yetirdi,
Cemal sana ağlar gezer, Yürekte sevgini ezer. Hastayım ben çaresi sen, Sen bendesin gönül sezer.
Böyle bir arayis ,böyle bir Leylanin Mecnunu olmak ne güzel asktir bu ta yürekte hissetmek ne güzel sevdadir bu sevdasini yüreginde hissetmek ne güzel gönüldür bu .cok güzeldi özenle dizilmis sözler tebrikler dostum.
MERHABA ARKADAŞIM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE ÇOK GÜZEL ŞİİRLER KARŞILIYOR BENİ HAYRANLIKLA OKUYORUM GÜZEL YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLARIM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BU NADİDE SAYFADA SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL
Merhaba Cemalettin Bey,ne kadar güzel bir görsellik...Mektubat'tan alıntı da çok anlamlı...Yüreğinizdeki sevgileri çağlayan ırmaklar gibi saçmışsınız...Sıcak...samimi ve duygulu...Yüreğini insanlığa açan kalemnizi kutlarım efendim...Saygı ile...Entellektüel.
Ne denir ki hocam bu mükemmelliğe soner hocamın da dediği üzere, Yunus misalisiniz. Cok güzeldi her mısrası başka tad baska melodi. Sizleri saygı ile selamlıyor, canı gönülden kutluyorum abim.
Cemal sana ağlar gezer, Yürekte sevgini ezer. Hastayım ben çaresi sen, Sen bendesin gönül sezer....... Çok güzel olmuş... Kaleminiz tükenmesin,yüreğinize sağlık...
Üstadım tebrikler yüregin kalemin var olsun her zaman sayfanızda gönül güzelliğinizle karşılanman mutlu ediyor canı gönülden kutlarım selam ve dua ile sayğılar
sen ve ben güzel şiirin resmide ismide içeriğide ne kadar güzel kurgulanmış ve asil söylenmek istenen konu ne kadar güzel vurgulanmış, keyfle okudum saygılarım şiirin usta üstad kalemine