Medine’de düğün var, geldi cihanın nuru Dillerde kasideler, yürekler sevgi taşar, Münevver oldu şehir, yükseldikçe onuru Pervaneler misali ashap Resulle yaşar.
Kuba’da karşılandı dinin tebliğ lideri İslam’ ın ilk mabedi, Mescidi Kuba yapar On dört gün kaldı burda taş taşıdı elleri Ümmetinden farksızdır İslam’ın ilk önderi.
Yürüdü büyük alay Medine’nin yoluna Teflerin ahenginde söyleniyor şiirler Dizilmişti ashabı yolun sağ ve soluna Ensarın sevgisinde nice muhacir erler.
Günlerden Cuma idi vahi geldi burada Ranuna vadisinde ilk Cumamız kılındı, Hutbenin coşkusuyla gönül erdi murada İmamım Muhammet’ti Resul, nurlu alındı.
Ebu Eyyup Ensari evinde konuk etti Mescidi Nebeviyle O’na bir ev yapıldı, Öksüz yetim bir erdi ünü dünyaya yetti İslam’da ilk devletin temelleri atıldı.
Ensar Medine halkı, göçenler muhacirdir Herkes bir kardeş tutup bölüştü tüm varını, Kucaklaşıp sarılmak, yaratandan ecirdir İman kemalli yaşar, hem bu günü yarını.
Asrısaadet başlar insanlığın özünde İslam’ın nuru ile cennet yaşanır yerde, Sevgiler paylaşılır kardeşliğin yüzünde Tüm sorunlar çözüldü çare bulundu derde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESUL MEDİNE 'DE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESUL MEDİNE 'DE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.