Kâbe putlarla dolu, ortak koşarlar Rabbe Şarapla kumar gırla, insanlıkta rezalet, Hak Resulüm ben diyor, geçmişe edin tövbe Müslümanlar kardeştir, İslam’dadır fazilet.
Lâ ilahe illallah, Allah’ tan başka yoktur Görevi tebliğ edip putlardan ayırıyor, Eşsiz benzersiz Süphan, yaratan ancak Hakk’tır Birliğe davet ile İslam’a çağırıyor.
İlk Müslüman Hatice, iman ile müşerref İkinci Ebubekir Sıddıklardan bir kardeş, Üçüncüsü Ali’dir ilmin kapısı şeref Dördüncüsü Zeyd olur, bilki evlada özdeş.
Ebu Cehil baştadır, cehalet çok azdırdı Öz amca Ebu Lehep, binbir cefa ettiler, Müşrikler birleşerek katli ferman yazdırdı Dostu Ebubekir’le Sevr Dağı’na gittiler.
Kafirler düştü peşe, arıyor dağı taşı Örümcek ağ örerek kapatır mağarayı, Can dostu Ebubekr’in akarken gözü yaşı Altı yüz yirmi iki, “Hicret” sardı yarayı.
Hicret takvim olmuştur söylenirken dillerde Hicretten bir yıl sonra, Hicretten üç yıl önce Erdem fazilet gülü açmıştı gönüllerde Ol Resul ahlakıyla imanla yücelmekte.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİCRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİCRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kafirler düştü peşe, arıyor dağı taşı Örümcek ağ örerek kapatır mağarayı, Can dostu Ebubekr’in akarken gözü yaşı Altı yüz yirmi iki, “Hicret” sardı yarayı.
Şiirinizi huşu içinde okudum.En büyük mucizelerden biriydi.Hira Dağındaki mağaranın örümcek ağı ile kapanması.Ne mükemmel bir hece şiiriile dile getirmişsiniz.Kutluyorum imanlı gönlünüzü ve güçlü kaleminizi. Saygılar.