(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞIKLAR DELİ OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞIKLAR DELİ OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhterem Hocam, satırlarınızdan eğitimciliğiniz hissediliyor ve yüreğinizin güzelliği okunuyor. Ruhlara köprü, kalplere nurlu kapılar açan dizelerle gönlümüzde bad-ı sabâ esti. Gönlü güzel kendi güzel, Hak yolunda olan kardeşlerimi okuyunca içim içime sığmıyor. Cenab-ı Allah sayılarınızı artırsın. Kaleminiz daim, Rabbim yâr ve yardımcınız olsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim.
Evet üstümdekine katılıyorum.Türkü kıvamında.Diğer şiirin tadında.Son beyit yerine dörtlükle bitirseydiniz bence daha iyi bir son olurdu diye düşünüyorum.Serbest şiirden umudumu kestim ama olsun.Ben şiirlerinizi okumaya devam edeceğim.Bir kaç güne kalmaz sizin de bir şiirinizi günün şiiri olarak seçerler.Ama genellikle serbest şiirler seçiliyor...
Canlıya nimet olur.
Aşkı zehir mi sandın.
Bana da şerbet olur.
Güzel dizelere yürekten tebrikler