(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖN BE GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖN BE GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiire baktığımda, kelimeler çok iyi düzilmiş. Açıkcası şiirde kelimeler yerli yerinde kullanılmış. Ne fazla ne de az. Şiir blok halinde matematiksel ve ritimsel bir unsur taşıyor. Dile ve akla takılan bir yönü yok; akıcı ve anlamlı.
Canlar yaşar nehirlerde, Medet yoktur sihirlerde, Hakka yönel seherlerde, Gel Allah’a dön be gönül. Amanna tek aşk bu işte...O aşk ki hiç geri çevirmemiş... Vefaya kat be kat karşılık vermiş ama insan nefis taşımış ve dünyalık aşklarada kapılmış.. herşey hak rızası ile olsun dilerim. Kaleme ve kelama sağlık hocam. selamlarım ve dualarımla..
Şiirin her nağmesinde erdemli yaşantılara, diğer bir deyişle ahlâk pınarının sularından yudumlamaya davet vardı... Öyle ya da böyle tükenip gidiyor ömür denen sermaye, bir yol kenarından geçerken kimin gözü takılmıyor selvilere! İşin sırrını anla be gönül, eğri yolların sonu yok dön be gönül! Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Cemalettin bey.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Allahü -teala bir ayeti kerimede şöyle buyurmuştur: “Ey iman edenler! Kalpten, samimi bir şekilde tövbe ederek Allah’a dönün.” Şiirinizde bu yönelmenin güzelliği vardı. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
o güzel ve çok anlmlı yorumun çok teşekkür edrim selamlar sevgiler sygılrr... bired uaslanmadın şiirim nederdiniz caba... selamlar ,sevgiler saygılar...
Üstadım güzel yorumuna çok tşekkür ederim... afına sığınarak birde uslanmadın şirime acaep yorumunz ne olrdu biraz meraklandımda... selamlar sevgiler saygılar...
Çok sağol çok teşekkür ederim gaye halkın dilinden halaka sade v samimi bir dilde herkesin anlayacağı şekilde sunabilmek... O güzel yorumun agönülden teşekkürler ederim. selamlar, sevgiler, saygılar...
Siz denilmesi gereken herşeyi ince ince dokuyan kaleminizle demişsiniz.
Bizlerede sizi canı gönülden kutlamak, tebrik etmek düşer.
Saygılarımla abim...