Hiç üşümeyen bir bedene rastladım İçinde hiç soğumayan bir kalp, Ben eski resimlerden gemi yapardım O, kalkıp yürürdü mavinin üzerinden
Koridorun bir adı vardı, duvarlar güleç Sen aynaya demir atardın Gramafondan kuşlar havalanırdı, Işığın kıyısında balıklar, deniz atları Çiçekler, çiçekler şurada zambaktı.
Hiç ısınmayan bir evde konakladım Sararmış perdeler, pencereler dışarıya örtük Sen eski gazetelerde bir savaştın Uyudum, çocuklara sarıldım
Ölümün bir anlamı olurdu, mezarlar kireç Ben tanrıları dinleyen adamım; İstanbul şurası Diyarbakır, Bitlis yakın Hey ressam kardeş !, Kendine bir şehir seç Barış için silahlar çekilmeye hazır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nü Bir Çeşit Ölümdür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nü Bir Çeşit Ölümdür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nü Olsa olsa elbisenin ölümüdür. Tanrıları..Hmmm. Bence çoğul kullanılmasa daha iyi idi. Ne kadar çok tanrı o kadar çok karışıklık demektir. Tebrik ve saygılar.
Zulmün demir kapısının içinde barış: Bu gerçeğe dikkat çekmek istedim: şiirinizin çağrışımıyla. Ben hiç dinlemedim tanrıları; şimdiki yangınım alem-i cinlerdendir.
Oysa hep sustu Tanrı isadan sonra
Susuz coğrafyadaki savaşlarda ölen üvey evlatlarının çığlıklarına...
Tebrik ederim sevgili şairim
Emeğine
Yüreğine
Sevdana sağlık
Dostlukla...