(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK MI KALDI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK MI KALDI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyvallah ÇETİNER. Biz de AŞK yaşasın, dünyaya sevg-barış-adalet olsun diye nefes tüketiyoruz. Haklı kaygılarına katılıyorum. Teşekkürler Selamlar, sevgiler AŞK OLSUN SANA.
her şey gibi yürekler de değişiyor malesef abim..ne kadar acı bir şey.seviyorum demek, o kadar basit ve kolay ki şu zamanda.çünkü yürek değil de dil söylüyor. çok güzeldi abim..sevgiler..
----- erdemli olmak vardı sanırım bir zamanlar. erdemli insanlara yakışan aşklar vardı. zamana yenik düşüyor bazı kavramlar ne yazık ki, zamanın getirileri insanların erdemlerinden, aşklarından ve kazanımlarından götürülere dönüşüyor sanki.
Her şey öyle değilmi değerli dostum, bütün güzelliklerde erozyon var, bu ahlağın çöküşü gelecek iyi olur inşallah dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Eveeet. Biz eski toprak oluyoruz ama yeni doğmuş .Bir söz okudum inşallah aktarabilirim kimi insan 20 sin de ölür 80 in de gömülür diye epey bir düşündükten sonra şöyle cevapladım kimi de ölü doğar ben gibi 40 ından sonra yaşamaya başlar :))
ne güzel özetlenmiş kısa öz bir şiir olmuş.
kenarda köşede kalmış olan aşkların değerini bilin herkes bilsin.
Biz de AŞK yaşasın, dünyaya sevg-barış-adalet olsun diye nefes tüketiyoruz.
Haklı kaygılarına katılıyorum.
Teşekkürler
Selamlar, sevgiler
AŞK OLSUN SANA.