BENİM İÇİN ARTIK HER DAMLA SEN! HER YUDUMUNDA YENİLENDİM AŞK’A HER YAĞMURDA SENİNLE İNDİ MELEKLER GÖKYÜZÜNDEN... BEREKET OLUP YAĞDIN RUHUMA...
SEN ÇOĞALDIKÇA BENDE ÇOĞALDIM UMMAN OLDUN SONUNDA! SENİNLE YELKEN AÇTIM HUZUR’A SU’YUN İLE ARINDIM KARANLIKLARIMDAM SENİNLE TEMİZLENDİM TÜM GÜNAHLARIMDAN HER ABDEST’TE SEN’İLE YAKLAŞTIM RABBİME SEN VAR ETTİN VAR OLMAYAN YANLARIMI....
BOYUTU AKLA ZARAR TARİFİ İMKANSIZ SEVDAMI YÜREĞİME MAHKUM ETMEKTEN VAZGEÇELİ AŞKI SUYA ÇİZELİ BAKTIĞIM TATTIĞIM HERŞEYE KATTIM SENİ, ARTIK CİSMİNİ ARAMAZ OLDU GÖZERİM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKINI SUYA ÇİZDİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKINI SUYA ÇİZDİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEN ÇOĞALDIKÇA BENDE ÇOĞALDIM UMMAN OLDUN SONUNDA! SENİNLE YELKEN AÇTIM HUZUR’A SU’YUN İLE ARINDIM KARANLIKLARIMDAM SENİNLE TEMİZLENDİM TÜM GÜNAHLARIMDAN HER ABDEST’TE SEN’İLE YAKLAŞTIM RABBİME SEN VAR ETTİN VAR OLMAYAN YANLARIMI....
UMMAN OLDUN SONUNDA!
SENİNLE YELKEN AÇTIM HUZUR’A
SU’YUN İLE ARINDIM KARANLIKLARIMDAM
SENİNLE TEMİZLENDİM TÜM GÜNAHLARIMDAN
HER ABDEST’TE SEN’İLE YAKLAŞTIM RABBİME
SEN VAR ETTİN VAR OLMAYAN YANLARIMI....
Yürek sesini kutlarım dost kalem,harikaydı...