Büyürsen adam yerine koyarlar Sanıyordun; İşin olur, eşin olur, cebin para dolar. Oldu da; Başın göğe mi erdi İbrahim?
Yazlara hasret mevsimlerde yaşadın Kar altında kardelen arayan Gözlerle baktın yarına Çocukluktan ilk gençliğe Kurtuluş günlerinde: “Serhat ilçemiz…..,” diye başlayan nutuklarda Sen de sınırında kalmadın mı hayatın?
“Hayat Bilgisi” kitabıydı en önemli arkadaşın, insanlığın mezurası -ister o baştan ölç, ister bu baştan- Medeni hayat, İyi ahlaklı olmak, Erdem, saygı, haysiyet… Say buldun, Buldun da ne oldu? Başın göğe mi erdi İbrahim?
Demedi deme: “İlacını almayı unutma İbrahim!” 21 Mart 2010/ İzmir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İbrahim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İbrahim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazlara hasret mevsimlerde yaşadın Kar altında kardelen arayan Gözlerle baktın yarına Çocukluktan ilk gençliğe Kurtuluş günlerinde: “Serhat ilçemiz…..,” diye başlayan nutuklarda Sen de sınırında kalmadın mı hayatın?
Kar altında kardelen arayan
Gözlerle baktın yarına
Çocukluktan ilk gençliğe
Kurtuluş günlerinde:
“Serhat ilçemiz…..,” diye başlayan nutuklarda
Sen de sınırında kalmadın mı hayatın?
Selam ve saygılar,kutlarım...