(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂDEM TACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂDEM TACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok saygı değer kıymetli şair kardeşim o çok güzel yorumuna yürekten teşekkür ederim... Saygı, sevgi ve selmlarımı yollarım... sevgili dost alaca türküsü vr şiirlerime25 yıla yakın oarad yaşadım. o şehrin tarihini yazdım oarada çıkan gazelerde 15 yı yerel gzetelrinede köşeyazarlığı yaptım.. hizmetlerim büyük oldu orda diye düşünüyorum...
Çok saygı değer kıymetli şair kardeşim o çok güzel yorumuna yürekten teşekkür ederim... Saygı, sevgi ve selmlarımı yollarım... sevgili dost alaca türküsü vr şiirlerime25 yıla yakın oarad yaşadım. o şehrin tarihini yazdım oarada çıkan gazelerde 15 yı yerel gzetelrinede köşeyazarlığı yaptım.. hizmetlerim büyük oldu orda diye düşünüyorum...
Şahane ! Fevkalâde güzel şiir abim.Her biri diğerinden güzel ve anlam dolu. Bu güzel yüreğinizi ve güçlü kaleminizi en içten dileklerimle kutluyorum.Saygılarımla.
Cemal Hakk’ı Hak bilesin, Gönülden gayri silesin, Gece gündüz insan olan, Yaratandan af dilesin.
Dostu Cemal hep böyle ol,aradigin sevdayi bul, yaradanin askiyla dol,ol be CEMAL hep böyle ol. Dostum gercek aski arar durursun siirlerinden bellidir.Yüregin ferah ,gönlün sevgi dolsun.
neden anlatımlarda aynı konu işlenir kul olmak nedir kul olunur mu nasıl allahın kapısı da dahil tüm kapılar sevgiyle açılır eğer sevgi yerine zorlama yada şer-i hükümleri yorumlarken çelişkilere düşmedik mi kurtuluş savaşı öncesinde saltanatın ve hilafetin düştüğü buhran verdikleri fetvalar karşısında düşünülmesi gereken konular yok mudur büyük insanlara özenirken küçülmek zor olsa gerek şiirle sağlıcakla kalın
Gaye rabbe kul olmağa çalışmaktaır sevgili hocam... insan bilemdiğinide bir bilenden öğrenir, vicdanını cüzdana koyanlara ne gerek, arcılara ne gerek...
sevgili öğretmenim "Haktela cümle insanı yratmış kuldu"değil yüce tanrı cümle insanı yaratmıştır kuldur ademdir yaratıktır söz konusu o değil kul olan kulun kulu yönlendirmesinde vicdanı cüzdanı kayrılmışlıklarının ayrılmışlığının ötesinde yeni bir kümelenme yaratma cüretidir söylenmek istenen kulun kula söyleyeceği şeylerin yanında benim kul olarak Yaradanıma borcumu görevimi yaparken 3. kişinin işi var mıdır yok mudur sağlıcakla kalın
Üstadım amin diyorum bu bu güzel dileklere Hak diyen dilin kalemin var olsun Allah senden razı olsun zevkle ve gururla okuduk yüreğin var olsun selam ve dua ile sayğılar
Sayğlarımla selamlar
rahmiusta tarafından 8/2/2014 7:32:03 PM zamanında düzenlenmiştir.