Bir aşk ki bu aşk idamlık Suçu çok...öldürdü yüreğimi Evet bu aşkın idamlık. Verdim azraile bu sevdamın vekaletini Zor oldu... Çok zor oldu bunu yapmam Ve topladım tüm cesaretimi... Astım bu aşkı, kimseye anlatamam... Önce gözlerin öldü içimde.. Sonra sen... Sonra hayalin...
Artık benim değilsin seni bekliyor azrailin... Aşkın daragacında artık ... Nefretim sevgimi geçti... Biz bu aşkı kara topraga bıraktık Ve seni bırakmayan kalp senden vazgeçti,... Artık yaşama şansı verir sanma bu aşkına... Ben çoktan cızık cektim yaşama şarkına... Bu aşk daragacında... Sevdam bogazımda... Adın kulaklarımda... Aşk bagrışmaları yankılarda... Ve aşkın öldü artık...
Belki çok acıdı bu yüreğim. İzin vermedi öldürmeme gözlerim Ama kalbim çoktan vermiştı kararı... Sevgim kırıp elime verdi kalemi... Bu aşk öldü artık... Biz kavuşmayı ölüme bıraktık... Sakın cesedini isteme aşkın, Onu yüreğimle birlikte yaktık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Darağacında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Darağacında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selâmlar branşdaşım.:) Seni ihmal ettim özür. Çok fazla yoğunum. Bakayım dedim sayfana, demek ki şimdi kısmetmiş.
...
Şiirin finali özellikle çok güzeldi.
Şiir boyunca "Bu" işaret sıfatını fazlaca kullanmışsın. Şiiri zayıflatmış. Bu şekilde vurguyu güçlendirmeyen, fazlalık olacak olan aynı sözcüğü sık kullanmamaya, hatta aynı sözcüğü ikinci kez kullanmamaya gayret etmelisin. Vurgu ve etkileyicilik bakımından şiire bir şey katmıyorsa, aynı sözcük yinelenmemelidir.
sen büyüdükçe içindeki çocuk seni sevecek...
ve yalnızlığın ellerini tutukça kendine dokunmanın sabrı saracak kıyılarını...
sevgiler...