Adın nisan olsun yağmur Hayalimin bahar büyüsü Nice buzdan heykelleri eritmedi mi Düş kozamda nefesleşen kelebek Can yoldaşımın dönüm tarlası İlahi resmin yürek gözü Siyah beyazın satır arası Sensizliğin oturunca gökkuşağına Sana mecnun düşler Leyla!
Yüreğimi adımlayan bulut Günüme düş yarınlara yağ Bu gün deme belki deme Sabır dağımın ebabil kuşları Suretin düşsün çiçeklere!
Serçe gözyaşında nisan ağlıyor Eylül sözlerden dökülürken acılar Vakit gün aralığı Belki beklentinin satır arası Uykuları çağıran gözler gibi Şimalinde siyaha dost olsun Gözleri çağıran rüyalar !
Güneşe bakan kum misali Bitmeyen ayrılıklara yağ yağmurum Gitmelerin çöküntüsü dağlarda Kardelenler nisan duasında!
Hayalinde Yeşillenirken kırlar gülsün güneş Ayışımı parlarken sularda Yazgım yağsın Sevdam çoğalırken Güneş saçlarını çözüyor yüreğimde!
Yağacaksan yağ nisan suyunla Vuslata ersin Karışsın hasretler damlalara!
Adın nisan olsun rüzgar Anlat bana eteklerine takılan hayalleri Adın yüzüm olsun Anlat bana sevinçten ağlayanları Anlat bana yağmurları Yürek deminde göz şırasını Dokunayım az dur sana Islansın dudaklarım tenleşsin sular!
Adın nisan olsun hasret Yum gözlerini gözlerimde Tek güftem şiir ol sözümde Su hayalimde yar yağma kar Yar yoluna yağ aşk özümde!
Gözlerimin sırdaşı gece Anlat bana Nice düşlere gebedir karanlık Yüzünde aydınlansa da yıldızlar Nalan şimdi küstüm çiçeğinde nisan Dilimi susuz bırakan fırtına Yoksa acıların gölgesi mi ayrılık !
Yılların saklambacı yollar Fırtınalarda kaybolmadan izin Korkuların adını koydum nisan Gölgesinden korkmasın diye geliş!
Adın nisan olsun sensizlik Yıldızımı bulmak için Düş ipliğimi bağladım gökyüzüne Yaşanacak günler için Adını yazdım mumlara!
Ve süzülürken aşka nisan Tek düşle tutuşsun aşk Gamzeleşirken duygular Adın nev bahar, nisan Maya çal ki bülbül dilinde Gül gizeminde kalsın bestem!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Süzülürken Aşka Nisan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Süzülürken Aşka Nisan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nisan yağmurları ıslatmış
Alatavlı yüreği,
İncileşmiş damlalar Nur Tenli gönüllerde
Nice bekler insanlar işte Tarım zamanı______hisbey