(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oturup Seni Düşündüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oturup Seni Düşündüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“… seni şiirlerde aradım kitaplarda türkülerde şarkılarda… … “
“ Düşünmek! Ve Aramak…”
Ne derin, ne dipsiz, eksiltirken çoğaltan, sürükleyici ve -bilinmezliklerle dolu - umut yüklü iki sözcük!
Değerli kalem, -özüyle müstesna kişilik- çok yönlü yazın dostu Sevgili Nuri Can' ın hangi şiirini okursam okuyayım; içinde istisnasız insanı, sevdayı, acıyla birlikte sevinci, -kederle burulan yüreğe rağmen- dolu dolu sevgiyi, umudu velhasıl; HAYATIN TA KENDİSİNİ, gerçeği içerim her dizede yudum yudum! Zaman zaman burulur özümün nakışları, zaman zaman çiçeklenir şairin duygularıyla birebir. Bazen kıyılarıma vurur aşkın engellenemez dalgaları, duman eder; bazen içine sığdıramadığı sevinçle ele avuca sığmaz bir çocuk erinci yaşar yüreğim! Ne şiir salt şiir yazmış olmak için yazılmıştır, ne şair, şair denilsin diye şair olmuştur, ne de ben, salt okumuş olmak için okumuşumdur şiiri! Birbirinin içine geçmiş, birbirini tamamlamış bir yaşam örgüsünün “ şiir-şair-okur “ düzleminde buluşması desek, daha gerçekçi olur ifadem. Sizi tanımanın ayrıcalığı ile; İyi ki, her bir mısraı bir öykünün ağıdı, sevinci, umudu, erinci olan dizelerinizle buluştum dostluk köprüsünde, Saygıdeğer Nuri CAN üstat! Her daim sevgi, saygı ve dostlukla...”