(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen ağla, ben yanaklarından süzüleyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen ağla, ben yanaklarından süzüleyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin başlığı alıp götürüyor bir yerlere.Sen' li, ben' li...Sende ben, bende sen...Bir bedende iki can.İki ayrı bedende bir olabilmek.Canda can.Aynı duyguları yaşayabilmek.
Yoktur aslında.Uzaktır.Var sayılandır.Ama içinizdedir.Aldığınız ama vermediğiniz, içinize hapsettiğiniz nefes gibidir.Yalnızlığa eş, paylaşılandır.Hayata dair her ne varsa.Bakılan her yerde görülendir.Hissedilendir.Baharın yeşilliğinde, görülen bir saç renginde, yenilende, içilende hep odur.onunladır.Kıyıyı döven dalgalarla geliyor gibidir.Uçan bir kuş ondan bir haberci gibidir.Ağlıyorken tebessüm eden dudaklarda da o vardır.Koşulsuz bir teslimiyet hakimdir.Var mıdır günümüzde.Zor.Hafiflik olarak algılanır bazılarınca.Zayıflık denilir.Bu duyguların yerini düzeyli birliktelikler almıştır.Adına aşk denilenin.Ancak ; gözlerden akan yaşlar , o berrak, kristal yaşlar, tuzlu tadını kaç kişinin yanaklarında iz bırakmıştır ve de bunu istemiştir canı gönülden... Duygular dizelere öylesine yansımış ki...Söylenecek söz bırakmamış. Canım, aşkım, sensiz olamam, ölürüm diyene, hadi canın sende kalsın yeterki yanağimda yaş ol denilse , senden seni istiyorum denilse, arkasına bakmadan çekip gider.Vebadan kaçar gibi... Çok güzel bir şiir süslemiş sayfanızı. Kutluyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
Can.er bey yorumlarınız ne kadar içten, şiir gibi, yolculuk gibi, hayatın içinden hayata bakış gibi iki ayrı gözyaşı damlası birbiri ile bir çift yanakta buluşuyorsa eyvah eyvah...aşk ordadır:)):(
öyle güzel yorum yapmışsınız ki; ben de söyleyecek söz bulamıyorum.. sayfama gelip şiirimi yalnız bırakmadığınız için size teşekkür ederim... ve şiir gibi emek verdiğiniz çok teşekkür ederim