(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SENİNDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SENİNDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yer-gök şahit ben haddimi aşmadım Sensiz bir gün okyanusta taşmadım Haramlığın meydanına koşmadım Hakkım helal, yaptığım an senindim! Sen tarihin sayfasında kahraman Senin ile vuku buldu din-iman Yüreğime kan sıçrardı bir zaman Sana celal, yaptığım an senindim!
Düşüncemdir incelerin incesi Neye varır bu vuslatın sencesi Saçım aktı, gözüm kördü, öncesi Dilimi lal, yaptığım an senindim! Vebal alma öz canımı yiyerek Gözden düşme fesatlığı giyerek Kurtuluşa ermelisin diyerek Bir ilmihal, yaptığım an senindim! Ben kanında var olmuşum, kanım em Benim için sevecekse gam yemem Çoçuk gibi ağlamanı istemem Seni ihmal, yaptığım an senindim!
Çok hoş mısralardı tebrik ederim sevgili şairim.sevgiyle kalın hoş kalasınız.
Sensiz bir gün okyanusta taşmadım
Haramlığın meydanına koşmadım
Hakkım helal, yaptığım an senindim!
Sen tarihin sayfasında kahraman
Senin ile vuku buldu din-iman
Yüreğime kan sıçrardı bir zaman
Sana celal, yaptığım an senindim!
Düşüncemdir incelerin incesi
Neye varır bu vuslatın sencesi
Saçım aktı, gözüm kördü, öncesi
Dilimi lal, yaptığım an senindim!
Vebal alma öz canımı yiyerek
Gözden düşme fesatlığı giyerek
Kurtuluşa ermelisin diyerek
Bir ilmihal, yaptığım an senindim!
Ben kanında var olmuşum, kanım em
Benim için sevecekse gam yemem
Çoçuk gibi ağlamanı istemem
Seni ihmal, yaptığım an senindim!
Çok hoş mısralardı tebrik ederim sevgili şairim.sevgiyle kalın hoş kalasınız.