(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURUN GÖZLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURUN GÖZLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmurun gözlerini gördüm dün gece Ve her bir damlanın çizilmiş yalnızlığından süzülen çaresizliğimi gözlerinde parlayıp sönen yıldızlar gibi *********************************** ''Yağmurun gözlerini görmek,, Güzel bir buluş. Hoş imge. Kutluyorum yüreğinizi..
ela göler için derler ki yağmurlu havada iyice koyu yeşile döner... aslında çıkış noktası bu... yağmurlu bir havada çam yapraklarına toplanan damlaların süslenmiş gibi parladığı görselliği ile gece yarin gözlerine duran yıldızların anlık yanıp sönmesi kayması...iğne yaprağa tutunan damlacığın yarin gözlerindeki yıldız gibi belirlenmiş bir yoldan düşmek zorumluluğu ve bunun çaresizliğini ulaşılmamış/unutulmuş bir aşka dem vurmak...
Yagmurunuz bol olsun..ama sevgiyle ve sevinçle döküleninden olsun..Zira acıda hepimize yagmurlar yağıyor.Şimşekler çakıyor.Duygulu az ve öz bir anlatımdı.Arkasıda gelebilirdi.Kutlarım.
Derinliği; çığlık çığlık gözlerin Yitmiş bir mit gibi kendini hatırlatan…
Merhaba,yağmur ve sevgili...hüzünlü ikilem...Yağmur sevginin şifresidir...Gönül gamlıysa yağmur daha başka yağar...sevinçliyse daha başka...Fakat her seferinde yağan gözlerdir...aktığı yer kalplerdir...Islanan ise sevenler...Çok tebrik ediyorum...Bir nostalji yaşattınız...Saygı ile...Entellektüel.
Bazen bir cümle vardır çok şey anlatır, bazen sayfalar dolusu boştur.Bu şiir öyle olmuş,yağmurun gözleri herkese görünmez ve bu duyguyu şiire herkes veremez.Tebrikler çok, çok güzeldi.Saygımla...
Kaleminizi beğeniyle takip eden bir okuyucu olarak; Belki de çok daha iyi şiirlerinizi okuduğumdan/var olduğundan; bu şiir diğerlerine göre; g/özüme sanki biraz aceleyle yazılmış hissi yaşattığını söylemeden geçemeyeceğim..
tenkitler mutlak bizi doğruya ve güzele yöneltmek için bu hele bir dost kalemden gelirse benim için ayrı bir önem arzeder. darılmak veya kırılmak kesinlikle tarzım olmadığı gibi bu şiirlerimin özümsendiğini, önem verildiğini, üstün körü değil bir hassasiyetle takip edildiğini gösterir ki size müteşekkirim...
vermek istediğim duygu bazen şiirde uzayan kelimelerle kayboluyor ne zaman bu şiiri alsam elime her yazdığımla duyguyu hissettirmek yerine dağıldığını hissettim... bu nedenle biraz eksik ve yarım kaldı gibi oldu...
çok teşekür ederim konukluğunuza ve kaygılarınızın aksine beni mutlu eden yorumunuza...
Yağmurun gözlerini gördüm dün gece Ve her bir damlanın çizilmiş yalnızlığından süzülen çaresizliğimi gözlerinde parlayıp sönen yıldızlar gibi çok ince zarif benzetmeler..çok beğendim bu şiirinizi..
Ve her bir damlanın çizilmiş yalnızlığından süzülen çaresizliğimi
gözlerinde parlayıp sönen yıldızlar gibi
***********************************
''Yağmurun gözlerini görmek,,
Güzel bir buluş. Hoş imge. Kutluyorum yüreğinizi..