tuz rafine oldu şeker düşlerden kovuldu aşkın, sevginin, saygının, işin, bilip bilindik her şeyin en mükemmeli hep hakkımızdı ve istenir oldu …
Tene yasaktır her zaman yıpranmamış olan, bayramlıktır ancak itina ile giyilir/giydirilirler yeni kıyafetler süzülür içini dolduramayan omuzlardan
Ayakkabılar en iyi bildiği yollara yabancı oluveren ayaklarda seçerek geçer taştan bir diğer taşa kaçabildiği kadar çamurlardan
Yüzler bir ömürlük gülümseme ile tebessüm eder çok uzaklardan
Ve büyük büyüktür gözleri çocukların dolunaya dönen ay gibi ışıl ışıl bin bir umut barındırır içinde özlem vardır gelecekteki güzel günlere bir de yapılan tembihler sakın yumma diye öpmeye utanan dudaklardan
Mutlak vardır; Ömürlük acıları, hasretleri, ayrılıkları yoklukları… ama nasıl bir açı ile ötelerler tüm sıkıntılarını? Kaynayınca akşamlara sarı su; Tarhana çorbası
Bayramlık kıyafetlerin giyildiği yüzlerde bir ömürlük gülümseme ve umut dolu gözlerle çekilen tüm siyahbeyaz resimler hezeyanlarımıza gülüp geçerler
Neydi bizden farklı bildikleri, bir türlü bize öğretemedikleri?
Oysa hala dudaklarımızda değil mi onların türküleri?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİYAH BEYAZ RESİMLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİYAH BEYAZ RESİMLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Mutlak vardır; Ömürlük acıları, hasretleri, ayrılıkları yoklukları… ama nasıl bir açı ile ötelerler tüm sıkıntılarını? Kaynayınca akşamlara sarı su; Tarhana çorbası"
ki nasıl özlenir o sarı akşamlar buğusu tüten bir tarhana çorbası...
bir koşu çocukluğumun evine gittim bütün kaybettiklerim vardı..
Neydi bizden farklı bildikleri, bir türlü bize öğretemedikleri? .......Aslında öğrendik ama çabuk unuttuk mutlu olmayı.Azla yetinmeyi bilemedik hiç bir zaman.Sonuç ortada sürekli tüketen bir toplum bu arada insanlığıda tüketti.Çok güzeldi şiiriniz, anlamlı.Kutlarım.Saygımla.
Merhaba,mazi hep nostaljidir...tekrarı olmadığı için...Aynısını kurgulasanız bile zamanı geri getiremezsiniz...O yüzden her anı kendine özgü prototiptir...Bir de her şeyin güzeli hep geride kalmakta natürel olarak...Bu yüzden hatıraları güzel...Şiiriniz farklı idi...paylaşmak güzeldi...tebriklerimle...Entellektüel.
yürekten katılıyorum sevgili dostum satır satır dile getirdiğin duygulara..her şeye rağmen ,yokluk ,bin bir türlü sıkıntı varmış ama,yine de mutluluk varmış gözlerin de,en küçük şeyler le bile mutlu olmayı bilmişler..ne güzel..
anlam yüklü dizeleri dile getiren yüreğine sevgiler..
şiir okuduğumuzda herkese ait bir dize yada mısra buluyorsak işte şiir odur ben bu dizelerde geçmişe ait çok şeyler gördüm yürekten kalbe dökülen inci tanelerini kutluyorum. saygılar sunuyorum...
Neydi bizden farklı bildikleri, bir türlü bize öğretemedikleri?
Oysa hala dudaklarımızda değil mi onların türküleri?
O siyah beyaz resimlerin gökkuşağı renginde ki insanları,bizlere çok şey öğrettiler aslında,eğer öğretememiş olsalardı o türküleri hala söylüyor olamazdık..
Sayfanızda,geçmişi yad ettiren şiir çok güzeldi.Yüreğinize sağlık.
onca yokluk içinde, mahalle baskısıyla mücadele ile ne kadar güzel ve mutlu bir hayat kurmuşlar... bu güne bir öz eleştiri olarak kaleme almaya çalıştım...
çok teşekkür ederim konukluğunuza ve usta kaleminizin yorumuna
siyah beyaz fotoğraflar ve resimlerin özelliği başkadır sadece eski olmaları değil siyah beyaz fotoğraflar için duygu her zaman ön plandadır. renkli fotoğraflarda fotoğrafa baktığınız zaman dikkatinizi çeken birçok şey vardır.
çekilen tüm siyah beyaz resimler hezeyanlarımıza gülüp geçerler
Neydi bizden farklı bildikleri, bir türlü bize öğretemedikleri?..... bakılacak gibi değil eski fotoğraflar, çok acı veriyor:(
acizane bi paylaşım , yanlış biliyorsam siz düzeltin çekilen fotoğraftır çizilen resimdir
Ömürlük acıları, hasretleri, ayrılıkları yoklukları…
ama
nasıl bir açı ile ötelerler tüm sıkıntılarını?
Kaynayınca akşamlara sarı su; Tarhana çorbası"
ki nasıl özlenir o sarı akşamlar
buğusu tüten bir tarhana çorbası...
bir koşu çocukluğumun evine gittim
bütün kaybettiklerim vardı..
saygı dua tebriğimle