ne sır kaldı kalemde ne içerde tutulan sancı perde indiğinde birbir döküldü yüzleri putların ne kurtarılacak vatan ne göğe bayraktır postallarımdaki ter kokusu üzerine miller çekilmiş bir dünya sınırlar taburlar gümrük kapılarında dökülen ömürler buyrun siz çizmeye devam edin ben çişe gidiyorum....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..ben çişe gidiyorum.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..ben çişe gidiyorum.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben düşüncemi yazdım elbette herkes dediğimi düşünseydi bu şiirde olmayacaktı........ yinede biraz benim değil şiirin gözleri ne bakın belki anlarsınız ne dediğini sevgiler...
firari_bebek tarafından 8/20/2007 7:01:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
ben yazan arkadaşa saygı gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum bence gayet hoş bir şiir olmuş. buyrun siz çizmeye devam edin ben çişe gidiyorum.... en etkileyici ve güzel bölümü. bu dizelerle sen de istediğini çizmişsin bence tebrikler aklına sağlık
bir şiire yakışmayacak sözcüklerle dolu dizeleri ödüllendirenleri mi şairi mi kutlamak gerekiyor bilemiyorum. en iyisi ikisini de kutlamak galiba. anlatmak istenen şey başka kelimelerlede anlatılabilirdi. ne anlatmak istediği de belli değil ama neyse.
ne göğe bayraktır postallarımdaki ter kokusu"
Sevgili şair; gözbebeklerine baktım şiirin, utandı. Çimdiklediğim mısralarınızdan dolayı.