(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okumamış olmak öğrenmeyi engellemez kareşim. yatanak ve çalışmak önemli olan. ama en önemlisini başarmış ve bir aile sahibi olmuşsun ve doğru yolu bulmuşsun. başarılar dilerim. saygılar.
Şiiri okuyunca, bana gönderdiğiniz mesajları ve kullandığınız açık cümleleri hatırladım. Ne mutlu size ki; bunu cümle aleme duyuracak cesaretiniz var. Kutlarım. Siz artık herkesin hocası ve şairi oldunuz. Yüce mevlam halis niyetinizi daim etsin. Şiir gücünüzü arttırsın. Hürmetlerimle.
Tüm şiirimi okuyanlara selam olsun Temennim herkes Hak yolunu bulsun. Yaptıkları ibadetler hürmetine, sevgi gönüllerine dolsun Sonrada sevgi ve adaleti, tüm insanlığa sunsun.
bu bir şiirdir.ve sen dostum bir şairsin. şiir de enfes olmuş.samimi bir çağrı. kendinsin,güzelsin. allah kalemine kuvvet versin.
1989 yılında bir çift gözün nazar ettiği zaman Tövbe etti oldu pişman, imana geldi o an. On yıldır da içki ve sigara içmez İbadetlerini de eda etmekten hiç vazgeçmez yolunuz açık olsun yeni yolunuzda.yüreğinize sağlık.şiircekalın.