(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S/a n m a ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S/a n m a ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soluklarımda kırçiçeklerim ölüyor usta Şimdi kaç günah kussam? Firari düşlerim zemherilerde d/üşüyor Bu ustura sancısında ömrüm yine kıyametine küstü Çığlığım yetim voltalarımla seviştikçe Kaç müebbet soluk aşk eder ustam ? YASEMİN CANAN...
Güzel şairim karanlıkların fısıltılarında bir şehrin yüzüme vuran çığlığı gibi nadide dizeleriniz sanmıştık k/adındık canandık tutsak zincirlerin siyah gölgelerinde inlerken hüzne bir yudum bahar sunandık "Gönül dostum güzellikler sizinle olsun dost yüreğinize emeğinize teşekkürler,sevgilerimle...."
sanmıştım ki ? tırnak uçları ile kazanılmış olanı kaybetmek zordur zor olanı yaşamakmış meğerse
Merhaba,yaşam hayal kırıklıkları ile dolu...Sandığımız bir çok şey beyaz bulutlara binip gittiler...İnsani ve evrensel değerler eridi gün gün...Ne kadar güzel dizeler...Yürekten tebrik ediyorum...saygı ile...Entellektüel.
hep sanmıştık görmeden bilmeden sanılarla yaşamıştık insanız biz yanılmalarımız yanlış algılarımızda olacaktır hayatın akışında hüzne sevince her türlü eyleme biz yaşamak diyoruz çünkü yaşamak kendi içinden getirir ahengi... tatlı tatlı bir söyleşi içsel bir serzeniş gibi ama çok tatlı...senin kadar tatlı kardeşim... yüreğine sağlık
" azmin rolünde nûrû_âyan tutkunun d/iplerindeyse kement avcısı ölü bakışlar "
Duygu yüklü anlatımıyla ve etkili vurgularıyla çok etkiliydi Sevgili Emine' cim. Tutsaklığın özgürlüğü :(( O Nazenin yüreğine her daim mutluluklar diliyorum.
Duygu doluydu ve hüzünlerin gölgesinde kalmış yürek sesiniz, zaman her şeyin en iyi ilaçı canım acılar ve hüzünler dizelerde kalsın, gül yüzünden gülücükler eksilmesin kutlarım...
sandım ki ? mesafeler kısalır iki bağ arasında kaçışların önü kesilir ,kesiklerin üzerinde yeşerir yaşam tohumları
Cimcimem, köprünün altından çok sular geçer. Zaman herşeyin ilacı. Kesikler önceleri canı çok acıtır, zamanla kabuk bağlar ve kapanır. İzi kalsa da, canı yakmıyordur artık. Ve üzerinde yeşerir tekrar yaşam tohumları.
BENİM TATLI ŞİRİNEM DUYGULARIN OKADAR YOĞUN Kİ... HANGİ MISRASINDAN BAŞLASAM ÇOK ÇOK GÜZEL TEKRAR TEKRAR OKUDUM İNAN TEK KELİMEYLE HARİKASIN SEVGİLERİMLE BİRİCİĞİM
Şimdi kaç günah kussam?
Firari düşlerim zemherilerde d/üşüyor
Bu ustura sancısında ömrüm yine kıyametine küstü
Çığlığım yetim voltalarımla seviştikçe
Kaç müebbet soluk aşk eder ustam ?
YASEMİN CANAN...
Güzel şairim karanlıkların fısıltılarında bir şehrin yüzüme vuran çığlığı gibi nadide dizeleriniz sanmıştık k/adındık canandık tutsak zincirlerin siyah gölgelerinde inlerken hüzne bir yudum bahar sunandık
"Gönül dostum güzellikler sizinle olsun dost yüreğinize emeğinize teşekkürler,sevgilerimle...."