(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arta Kalan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arta Kalan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birkaç gündür yağmur yağıyor istanbul ağlıyor neleri kaybettiyse artık arta kalan tazelik ve toprak kokusu DOST KİM AĞLAMIYOR Kİ DUYGULARIN DUYARLLILIĞINA SELAM KAL GÖNLÜNCE...
birkaç gündür yağmur yağıyor istanbul ağlıyor neleri kaybettiyse artık arta kalan tazelik ve toprak kokusu
toprak kokusu..ne kadar güzel...yağmur sonrası...doyuncayaca kadar çekmek içimize..hem baharın..muştusu..hem yaşamın kaynağı...kısa ama çok güzel şiir..kutlarım ..sevgiler..selamlar..
rihem;yağmurdan sonraki toprak kokusu..:) bu kokuyu duymuşsak bahardandır şairem,ne güzel ki puslu kış günleri ardımızda kaldı.. yine bir kaç satıra neler sığdırdın,gönlüne sağlık :)
Aslında çok ilginç... vakitsiz vakitlerde yağmur yağıyor. Öğleye kadar günlük güneşlik sonra bi bakıyosunuz yağmur yağıyor... yada tam tersi :) Yokluğumda İstanbul'u İzmir'e benzetmişler...
Ne istersiniz İstanbuldan,kızkardeşim ? Nisan yağmurlarında bir başka kokar toprak kokusu İstanbul,İstanbul olalı; görülmedi böyle hal coşkusu. Hayırlı geceler sultanım.
Bende işsizim, hatta bugün iş görüşmesine çağırdılar gittim. :) Görüşmem güzel geçti... tüm görüşmeler gibi... :) Buda olmazsa bi şiir de ben yazarım artık:))))))
Bir zamanlar fena takmıştım İstanbul'a. Ablamlar Merter'de oturuyor, eniştem Unkapanında plakçı.Bundan 15-20 yıl önce işleri süperdi.Dört beş dairesi, Kumburgazda yazlıkları falan vardı keşke o zamanlar taşınsaydım İstanbula eniştemin yanında çalışırdım.Ama malum müzik piyasası çöktü her şeyleri gitti. Dedim ya bir zaman karar vermiştim İstanbula taşınmaya sitedeki dostlardan bana iş bulmalarını istemiş internetten iş aramıştım.Hatta şiir bile eklemiştim İş ilânı/ İstanbul diye.Olmadı. Ama şimdi iş bulsan hemen gelirim. Yani İstanbul benim aşkım. Duelloya davet ediyorum:) Selam ve Sevgimle.