Belki bir gün anılarının arasında görürsün beni S+d başlıklı bir gizemler kitabı olarak elinin altında Titreyen parmaklarınla bir bir çevirirsin o kitabın yapraklarını Küllenen hatıraların tozu nefesinin titreşimi ile uçuşur ellerinde Yaşlanan ömrünün belki de son anları olur o anlar ahubakışlım Sana yazdığım şiirlerin sözcükleri yaşlı kırışık dudaklarından Dökülmeye başlar uzay boşluğuna o an tek tek harfler halinde Gözpınarlarının akmayan yaşları çöle dönmüş olur belki de Acımasız kalbinin o gün belki de ilk kez yandığını duyarsın gerçekten... Sevmenin anlamını ne yazık ki geç öğrenmiş olursun o gün Ne yazık,dönüşü olmayan bir yol uzanır olur gözlerinin önünde Zorunlu istikamet olur artık önündeki uzanan yol, yoktur dönüşü Öyle bir zamandır ki o ömründe tükenen anlar, yalnız ve de yorgun Binbir pişmanlıkların yumak olduğu, yitik sevdaların harman olduğu Dönüşü olmayan yolların, yanlış kararların sebep olduğu bir geçmiş Sevgisiz yaşamların başına balyoz gibi indiği bir ömür olmuştur şimdi İşte böylesi bir yaşamı tatmak değilse isteğin iyi düşünmelisin Pişmanlıklar, dövünmeler, gözyaşı olmasın dersen hayatın... Gel, henüz yola çıkmadan, son dönemeci dönmeden, gemileri yakmayalım Seni bilmem ama ben yüzmeyi de bilmem, sevdamla ölürüm amma Amma buna ne gerek var ceylan gözlüm, delikızım, kadınım... Sevgi sevgi yaşamak varken bir ömrü ayrılık ve hasret akıl karı mı? Onun için son kez, evet son kez daha düşün diyor kalbim. Sen de kalbini dinle, biraz sevgi varsa içinde bu sevdayı hançerleme. Söyledim defalarca... İşte yine söyledim. Karar senin... Seni seven kalp bak nasıl yalvarıyor dinle, beni bırak Bırak beni işstersen... Onu dinle ne olur. Sonra gözyaşlarını silecek mendil de, el de bulamazsın Söyledim son kez daha bak... Söylemedi deme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLEMEDİ DEME... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLEMEDİ DEME... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğinize sağlık hocam