Bir garip yolcuyum saman yolunda giden Yanan yürekler üzerine Ağlarken bulutlar, Karınca kervanları uzanır çınarlar ötesine Sevgi yüklü izleri gider ayakların Sessizlik ülkesine, Enginlerde dert yüklü dolaplar inler, Kudret denizlerini aşar dalgalar Gönülden gönüle...
Bir garip yolcuyum ben, Saman yolunda giden sonsuzluk beldesine, Dağıt kervanındaki sevgi yükünü Şafak sökmeden, Ayak seslerin gelir kulağıma Bir arife gününde zaman ötesinden Üzerimde türlü otlar bitende, Sevecen okşayışları gelir kulaklarıma Arıların, kelebeklerin, Serviler gölgesinde, Duyulmaz deme kanat seslerini kırlangıçların, Can buldum yeni baştan sevginle, Bir garip yolcuyum ben Götür, götür beni kendinle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖTÜR BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖTÜR BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevecen okşayışları gelir kulaklarıma Arıların, kelebeklerin, Serviler gölgesinde, Duyulmaz deme kanat seslerini kırlangıçların, Can buldum yeni baştan sevginle, Bir garip yolcuyum ben Götür, götür beni kendinle...
HECENİN USTA KALEMİNDEN ÇOK ÇOK GÜZEL SERBEST DİZELER ,TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZİ KALEMİNİZİ BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SELAM SAYGIMLA.
Bir garip yolcuyum ben
Götür, götür beni kendinle.
.............Bu şiiriniz farklıydı hecede usta kaleminizden okumaya alıştıklarımdan ama çok güzeldi.Duygulu dizelerdi.Yüreğinize sağlık.Tebrikler, saygımla.