(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ İŞİN BIRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ İŞİN BIRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel ey gönül sen bir an Hak’tan olma ırak, Şu bedende canın varken boş işin bırak.
Ah.....hocam yazdığınız o boş işleri bir bıraka bilsek hem manevi,hemde maddi dünyamız bir güzelleşir ve yaşama bakışımız değişir kutluyorum çok güzel ve anlamlı bir şiir olmuş.Selamlar....
Çok kıymetli dost sayfama hoş geldin şeref verdin şiire yaptığınız o güzel ve anlamlı yorumunuza yürekten teşekkür ederim... selamler, sevgiler, saygılar...
Daim gör gerçeği mürşidin izinde ol, Çare değil inadın emri sen olmaz bul.
Hak aşkıyla aksın gözyaşların sel olsun, Durma kalbe aşk odun yak Allah’ı bulsun.
Ey Cemal gönülden tutar isen sözünü, Yaradan hiç güldürmez mi senin yüzünü? ........... Degerli hocam, siirlerinizi begeni ile okuyorum, bu kadar guzel anlatim olur, yureginize saglik, Allah kaleminizi daim etsin, tebrikler,
Üstadım kalemin ömrün var olsun Allah senden razı olsun gönülümüz sayende şenlenip huşu içinde huzurlu vakitler buldu canı gönülden kutlu/yorum selam ve dualarda kal Cuman mubarek olsun sayğılar
Nasıl bir insan olmalı,nasıl bir ömür yaşanmalı !...Cevaplarını çok güzel sıralamış şiir.Tebrik ederim Cemalettin bey.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Tebrikler abim.Harika bir şiir.Uğur böceğini hak eden bir eser gercekten.Hakk icin yanan nede güzel bir kalbiniz var hocam.Kaleminiz daim, yüreğiniz sağ olsun.Saygılarımla
İlmine güvenip mağrur olandan olma, Faydasız hayatın içinde sakın durma.
BU YETEĞİ VEREN, BİZİ VAR EDEN RABBİMİZDEN BAŞKA YOK SIĞINACAK KUCAK .GEÇİCİ OLAN ALEMDEN DÖNÜŞLERİMİZ YİNE ONA ,YÜZ AKI İLE GİDENLERDEN OLMAK DUALARIMLA CANDAN TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK .SELAM SAYGIMLA.
Hak aşkıyla aksın gözyaşların sel olsun, Durma kalbe aşk odun yak Allah’ı bulsun.
Ey Cemal gönülden tutar isen sözünü, Yaradan hiç güldürmez mi senin yüzünü?
Hiç güldürmez mi...Yüce Rabbimiz bize şah damarımızdan daha yakındır. Şiirinizi haz duyarak beğeniyle okudum.Candan kutluyorum inanlı gönlünüzü. selam saygılar efendim.
SELAM DOST KALEMİ HAK İMANI PAK KALEMİ emek BİLGE ŞAİİR DOST KUTLARIM DAHİM OLSUN YAZDIKLARINI EMEKLE OKUDUM ARİF OLAN ANLAR DOST..SAYGI UMUT HURMET DİLERİM SEYİT KAZİM,,
Cihana geldik fırsat bize baki değil,
Menzil al, kula değil durma Rabbe eğil.