(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda KIRIĞI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda KIRIĞI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok ustam benim şairliğim sevda kırıklarım geçinceye kadar,kiitap çıkartmaya değecek şiirlerimde yok zaten! kırgınlıklarımı yüreğimde biriktirdiklerimi döküyorum kağıda adı şiir yada değil öyle işte,şairlik kim biz kim anlayacağınız.Geç oldu der gibi, kısmet değilmiş yazmışsınız kitap yazmaya yetecek kadar biriktirdikleriniz var yüreğinizde ,öyleyse onları kitaplaştıracak kadarda vaktinizde olmalı,ölmedikten sonra hiç birşey için geç değil sayın ŞAİR...
benim edebiyatta bir parcam :-)) aslinda bir kitap cikarmayi düsünüyordum . kitabin basligi arka kapak yazisi hepsi hazirdi. adi ZERRE olacakti . aslinda iki kitapti . biri ;
ZERRE siirleri . digeri de; ZERRE Daglari . ama araya baska seyler girdi . o hevesim de öyle gecti sonra . sogudum bir sekil . öyle de kaldi . ama ben gözümü kapatinca o kitaplari oldugu gibi gördüm .. kismet degilmis ...
belki sizin " Sevda Kirigi - Siirleri " adli bir kitabiniz olur ..
cok güzeldi ............
sevgimle...