Kaçıp gitmeli buralardan Her şeyden herkesten kaçıp gitmeli. Gökyüzünde kuşlar kadar hür Denizlerde mercanlar gibi birbirine bağlı Yeryüzünde asırlık iki çınar gibi Yan yana olmalı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRGÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRGÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke hissedilenler uyğulanabilse arkadaşım.Hemde sende ki dem ve henüz fırsat var iken...Ne mümkün dediğini duyar gibi oldum.Ama iş işten geçtiğinde hiç bir şey anlam ifade etmiyor.Güzel yüreğine saglık.Son derece masum ve mazlum bir dilekti.Kutlarım.sevgilerimle kal.
Kaçıp gitmeli buralardan Her şeyden herkesten kaçıp gitmeli. Gökyüzünde kuşlar kadar hür Denizlerde mercanlar gibi birbirine bağlı Yeryüzünde asırlık iki çınar gibi Yan yana olmalı…
mutluluklar her iki cinara güzeldi kutluyorum saygılarımla
Şiirinizden anladığım o ki; sevgi ve mutluluğa engel olanlar,huzuru kaçıranlar var. Aklın hayal ettiği güzelliklerde iki koca çınar olmayı dileten başka ne olabilir!... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Emine hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Degerli can arkadaşım bazen benim de çok bunaldığım anlarda hep söylediğim sözdür kaçıp gideceğim buralardan kaldıramıyorum artıkk derim onun için şiirinizin dizelerinde kendimi buldum doğrusu bazen insana gezmek dolaşmak ayrı ortamlarda olmak mutluluk veriyor Tebrik ederim canım...Öpüyorumm