Dinle sevgilim D/inle Yüreğimden kopardığım her kelime Adınla yeminleniyor kıyamete Dinle! Rüzgârların ezberlediği sesler küserken Nefessiz dudaklarım suskuya mahkûm Göğün rengini sarsan çığlıklar duyulmazken. Ve ben… Şehir kırıntıları taşıyorum kendine sağır ceplerimde Yürüyor zaman alaca karanlığın harabelerinde Notaları çalınmış ruhumun sızısı düşerken Aynaların öteki yüzüne Amansız… Zamansız sevdim seni zamansız.
Ve ansızın Sana /sadece sana Sesleri takılıyor pencere pervazlarına Papatyalar yansıyor sol göğsümün altındaki boşluğa Titrerken içimdeki hırçın gece Kanat çırpınışlarında düşüyor deniz. Üşürken zaman Dışarıda! Kardan efsane adamlar Ateş ve buz sevişirken Ölüyor kış!
Sonra! Sonrasında… Kelime oyunlarına sığınıyorum Harflerin altındaki gizlere gebe kalırken İzler doğuruyorum Usumun hiç tanımadığım sokaklarında Yelken açarken Ellerimdeki baharla yüzleşiyorum Yüzsüz kalmış gölgeliklerimde Ve aslında korkuyorum En cesur anlarımda bile sana sığınırken Tek yüzleşemediğim gerçeğimden Aslında ben Aslım/da sen.
Bak !! Bak yazıyorum Ama Sana /sadece sana Sen kokulu ırmaklara soyunuyorum Maviden çıkarırken kırmızıdan topluyorum Hüzünden entarimi Satırlar büyütürken koynumda Acılar öğütüyorum Rüyalar saklıyorum Yalnızlığın girdaplarında boğulan tenimde Sarıp sarmalıyorum Biçare Sabahlarımda inlerken kahkahaların Ve ben hala Kahretsin ki hala Gecenin sessizliğinde yıldızlarla sevişiyorum.
Hadi git Durma Hadi Ardında bıraktığın sadece muamma Ve bil ki Ne sen aslım/sın Ne de ben hüzün İnan Acıyan tek yanım yüzüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana/Sadece Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana/Sadece Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinle sevgilim D/inle Yüreğimden kopardığım her kelime Adınla yeminleniyor kıyamete ....
Ve aslında korkuyorum En cesur anlarımda bile sana sığınırken Tek yüzleşemediğim gerçeğimden Aslında ben Aslım/da sen.
şiir baştan sona çok güzeldi..ama bu bölümlerini çok etkileyici buldum..ayrıca..final iç burkan cinsten....seçkiyi çoktan hak etmiş zaten....kutlarım gönülden şairem......duru yorumda çok güzeldi..sevgiler...
al al olan yanaklarım ıslandı şairem... çok teşekkür ederim değerli yorumlarınızla destek olduğunuz için... karanlıklarımdan aydınlığa haykırıyorum kendimce...
hep yazalım biz !.. hüzünlerimiz nereye götürürse...
Hadi git Durma Hadi Ardında bıraktığın sadece muamma Ve bil ki Ne sen aslım/sın Ne de ben hüzün İnan Acıyan tek yanım yüzüm.
Usta kalem sevgili şairemizden nickine yakışan çok çok güzel dizeler ve mükemmel final,tebrik ediyorum kendisini ve ses olan güzel nefesi.daimi başarı dileklerimle selam sevgiler.
güncelerime koyuyorum ay ışığında gök yüzüne asacağım tüm uçurtmalarıma sen yazıp kahır yüklü bulutları kusacağım nefretimden sevgime deyip kaybolduğum sana sunacağım hadi şimdi gitt git durma .........................................saygımla tebrikler
Hüzünün kaleminden hüzünler akmış dizlere, derya olmuş doyumsuzdu şair dost, kutlarım bütün içtenliğimle böceği ve kurdelayı şiirinize taktım, hüzünler sizden uzak olsun, hep mutlu olun...
değerli şairem yine onurlandırdınız varlığınızla güzel dilekleriniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum... hoş geldiniz safalar getirdiniz...
MEHMET HATİP YILMAZ tarafından 10/21/2011 1:57:46 AM zamanında düzenlenmiştir.