(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlam Yüklü Vapur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlam Yüklü Vapur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun anlatmaya sabrım yok gönül yorgun ben yorgun kısa sözcükleri vapura bindirdim anlam yüklü vapurum oldu dalga dalga hayata açıldı .........................çok hoş tebrikler yüreğinize sağlık......
Sayın Yazarım, hani diyorum ; şu önümüzdeki birkaç hafta boyunca dalgalardan hiç bahsetmesek keşke!.. Başımızın belası oldular valla. Sağı-solu belli olmazmış bu Tsunami'nin. Ardahan'a da gelebilir dediler. İki gündür çatıda yatıyorum.
Anlam yüklü vapurumun manzarası Haydarpaşa olunca daha bi anlam yüklü oldu. Hani şu gözgöre göre cayır cayır yanan buram buram tarih kokan Hayrdarpaşa!
Kızkardeşim, farkındaysan tusunami çıktı;bence sen Gemilere güvenme!Bir gün Romen mahallesine birini aramaya gittim ve adrese yaklaştığımda,orada bulunanlara sorunca bana yanlış tarifte bulundular,daha sonra o şahsı bulunca sordum neden? diye,bana onlar mahalleyi koruyorlar diye cevap verdi!Sevgiler,Selamlar.