(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözün Kör Olmaya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözün Kör Olmaya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
temiz havayı görünce camları açtım kocaman bir sinek odama girdi pisst desem çıkmaz kıışşt desem gitmez gözün kör olmaya emi .......................hehehheh çok hoş ya tebrik ederim sayın hocam
temiz havayı görünce camları açtım kocaman bir sinek odama girdi pisst desem çıkmaz kıışşt desem gitmez gözün kör olmaya emi ....acaba gerçekten bir sinek mi bu güzel dizeleri yazdıran diye bir merak aldı içimi. ... Aşk ta böyle değil midir? Gönül kapınızın açık olduğu bir zamanda girer ve çıkarması ne kadar zordur onun. ....yalnızca bir acaba'ydı. Saygı ve sevgiyle kalın.
temiz havayı görünce camları açtım kocaman bir sinek odama girdi pisst desem çıkmaz kıışşt desem gitmez gözün kör olmaya emi
..merhaba Esma, yine çok tatlı bir şiir ve yine sen. :))
Geçen haftalarda odama girdiğimde akşama doğruydu, odamda eşek kadar büyük kara sinek uçuşuyordu. kovalasam olmazdı tabi, bende pencereyi açtım, ışığı kapattım, tabi pencereden aydınlık geçiyor diye, sinekte aydınlıktan pencere dışına çıktı ve pencereyi hemen kapattım. Anladım ki sinek belasını arıyordu odamda, ama iyi niyetle davranayım dedim, öyle oldu işte. Bir gün sende bu yöntemi dene:) sinek olmaz etrafında :))
Gözü kör olasıca Fırsatçı Sinekler! Biz temiz bir havada rahat bir nefes almak için açarız kapımız penceremizi, fırsatçılar da kendilerine pay çıkarıp zoraki misafir olmak isterler. Hadi ordan, hadi ordan!
O sinekler ne mevsim tanırlar, ne de gündüz ve gece...Canlarından olmadan geldikleri gibi gitmeyi de bilseler. Güzeldi.Kutluyor, saygılarımı sunuyorum.