Uçup gittin yanımdan gelmez artık haberin Alev sardı her yeri içimde acın derin Her zaman benimlesin gönlümde durur yerin Söyler misin işledim ne kabahat can tanem Duymaz mısın sesimi bu bir feryat can tanem.
İçinde ufalandım hayatın heybesinin Ellerinle sunduğun en zehirli besinin Gazabına uğradım bu çekiç darbesinin Yaşamak kıldan kılıç inan sırat can tanem Bu tavrının sebebi deme fıtrat can tanem.
Hasretimin koruyla zülâl yanar bilesin Yıldızlar isyan eder Zühâl yanar bilesin Karanlıklar içinde hilâl yanar bilesin Sönsün diye at gitsin yutsun Fırat can tanem Lâv içinde buz olsun zalim hayat can tanem.
Geriye dönmeyişin solumaktır hazanı Bir haber salmayışın susturmaktır ezanı Unutmak mı imkansız kavurma bu ozanı Yolunda süründüm hep kalmaz takat can tanem Ayrılığın eliyle vurma tokat can tanem
Rüzgârla mı gönderdin yok mu elinde vefa Sürdüm mü sanıyorsun sensizlikte hiç sefa Sesini duyur bana “ Alo!” diye bir defa Telefon et ne olur yok mu fırsat can tanem Göm mezara hasreti zaman yarat can tanem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN TANEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN TANEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
<<CAN>> dedin mi , orada duracaksın ve hele de o canın bir tanesi olursan daha da ulvileşmiş ve gönülde yer almışsındır. Her yönüyle insanı içlendiren , duygulandıran ve kendi gönlünde de can tanesine yer ayırtıran etkinlikte olan , çok mu çok güzel bir yürek şiiri . Sizi ve seslendirmeyi yapan Bestegül kardeşimizi de en derin kalbi sevgilerimle kutluyorum.
Her kelimesi nakış nakış işlenmiş, yine her zaman ki gibi birbirinden enfes dizelerinizle gönlümüze şiirin o güzel hülyasını getirip yerleştirdiniz değerli kalem. Her şiirinizde kolaya kaçmadan, emekyoğun bir çabayı hissetmek mümkün. İnanıyorum ki zamanı geldiğinde bu nadide eserler edebiyattaki haklı yerine ulaşacaktır. Sizi tekrar kutluyor, bize gürül gürül şiir demeti sunacağınız yeni şiirlerinizde buluşmak üzere Allah'a ısmarladık diyorum. Esen kalın...
Hasretimin koruyla zülâl yanar bilesin Yıldızlar isyan eder Zühâl yanar bilesin Karanlıklar içinde hilâl yanar bilesin Sönsün diye at gitsin yutsun Fırat can tanem Lâv içinde buz olsun zalim hayat can tanem.
Ne güzel dizelerdi diline yüreğine sağlık kaleminiz daim olsun
Rüzgârla mı gönderdin yok mu elinde vefa Sürdüm mü sanıyorsun sensizlikte hiç sefa Sesini duyur bana “ Alo!” diye bir defa Telefon et ne olur yok mu fırsat can tanem Göm mezara hasreti zaman yarat can tanem.
Rüzgârla mı gönderdin yok mu elinde vefa Sürdüm mü sanıyorsun sensizlikte hiç sefa Sesini duyur bana “ Alo!” diye bir defa Telefon et ne olur yok mu fırsat can tanem Göm mezara hasreti zaman yarat can tanem.
Farklı bir anlatm... Anlam derinliğinde... Çok çok güzel.. Kutluyorum şairi...
Geriye dönmeyişin solumaktır hazanı Bir haber salmayışın susturmaktır ezanı Unutmak mı imkansız kavurma bu ozanı Yolunda süründüm hep kalmaz takat can tanem Ayrılığın eliyle vurma tokat can tanem Kafiye kurgusuyla ve güçlü kafiyeleri ile yere basan sağlam bir şiirdi.İşlenişi duygusallığı tekniği ile örnek olmuş deftere.Kutluyorum sizi.
Rüzgârla mı gönderdin yok mu elinde vefa Sürdüm mü sanıyorsun sensizlikte hiç sefa Sesini duyur bana “ Alo!” diye bir defa Telefon et ne olur yok mu fırsat can tanem Göm mezara hasreti zaman yarat can tanem.
merakta kalmış yürek damlalarıydı.hasret defetmeye çalışan sevgi dolu yürek sesi.anlam lebalep anlatım mükemmel,dizeler ustalık dolu...tebrikler ve saygılar...HŞT
Kâfiyelerin yer yer dize içine taşınması hoş etkiler uyandırmış, tekniğin dışında duygu bütünlüğü de mükemmel ve yine şiir tadında Âfet KIRAT ruhunun pamuk çağlayanı sesini duymak mümkün...Çok sevgiler Âfet Hanım...
Telefon et ne olur yok mu fırsat can tanem Göm mezara hasreti zaman yarat can tanem.
Ablamm çok güzel dizelerinnn anlamlıı okunasııı yürek sesini kutluyorummm.... Birde bizi merakda bırakmasalar sadece bi haber verseler ne olurr degilmiii...Sevgilerimleee
Oyy oyy kimler gelmiş kuzum gelmiş benim.Prensesim, gül yüzlüm gelmiş. Canımsın seni hiç unutur muyum ? İkinizinde yeri apayrıdır yüreğimde birinize ablam diyerek diğerinize kardeşim diyerek canıma sarmışım. Her ikinizsiz asla olamam.
İkinizide çok seviyorum ezan okunuyor şu an burda şahittir yeminlen.
Her zaman gönlümün en ayrıcalıklı yerinde olduğunuzu bilin lütfen.
Sımsıkı kucaklıyorum.Her ikinizide.Ah gerçekte de buluşabilsek şöylee tasavvur bile edemiyorum inanın o güzelliği.O buluşma evett :)))) çok hoştu allahım yine nasip etsin inşallah.
CAN TANEM NUR TANEM TANE TANEM HAVİNİM VE AFET ABLAM SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM HER DEM SONSUZ SEVGİ VE SAYGILARIMLA.
Ah lütfen Afet Hanım , öyle düşünmeyin zaten onu kast etmedim. Şükran ablama baktım tüm taneleri cömert cömert dizmiş sıraya dedim insan bir yazar şu da Havin'e:)) Yoksa bilirim değerim nedir gözünüzde ama unutmamak gerekir, tabii bilmesi de gerekir Havin, her sayfaya bakıyordur, gözü değerse bana da bakıyordur kızcağız gücenmesin şu kadarcığı da onun için yazayım yazayım :)) Mesela ben yazarsam onu da unutmam:)
Sizler ayrı güzelsiniz gönlümde bilin olur mu... O muhabbetin tadı da damağımda hâlâ..
<<CAN>> dedin mi , orada duracaksın ve hele de o canın bir tanesi olursan daha da ulvileşmiş ve gönülde yer almışsındır. Her yönüyle insanı içlendiren , duygulandıran ve kendi gönlünde de can tanesine yer ayırtıran etkinlikte olan , çok mu çok güzel bir yürek şiiri . Sizi ve seslendirmeyi yapan Bestegül kardeşimizi de en derin kalbi sevgilerimle kutluyorum.
Dostça sevgiler ve selamlarımla