Gençlik bir su gibi akıp gitti, Gönül sarayımda ne tahtlar devrildi. Özlediğim,beklediğim günler gelmedi. Benzedim kuş uçmaz dağlar başına Gelmeyen kalmadı şu garip başıma.
Yol uzun dediler bir anda bitti Ümitlerim teker teker tükendi Ömür sermayen eridi gitti Benzedim kuş uçmaz dağlar başına Gelmeyen kalmadı şu garip başıma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELMEYEN KALMADI ŞU GARİP BAŞIMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELMEYEN KALMADI ŞU GARİP BAŞIMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşanmış/yaşanmamışlıkların öyküsü.. Geçmiş ve bugünüyle yüzleşmiş Şair.. Sitem, isyan, burukluk en çok da derin bir hüzün düşmüş dizelere... Maskeler çıkarıldığında görülebilen yüzümüzdür hüzün. En yalansız, en yalın, en gerçek halidir insan denen yalnız yaratığın.. Bazen olmak istediğimiz yerde olamadığımızda , dahası belki de asla da olamayacağımızı bildiğimizde yürekteki yangındır, keşkelerin kalanıdır biraz, biraz da pişmanlığın fazlasıdır hayat.. Hayatın içinde getirip/götürülenleri bıraktıkları izleridir bize kalansa... Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz Şair. Saygımla...
Ümitlerim teker teker tükendi
hüzün dolu dizelerdiii hayat öyle kısa ki
Tebrik ederim dost kalem
Saygılarımla