Mezar, toprağın dişi bir mekân ki çelikten Çıkan hiç görülmüş mü girilen o delikten Duyulur mu bilinmez et koparken kemikten.
Mezar, cansız bedenin en karanlık vatanı Ana gibi sarmalar yüreğinde yatanı Bazen de sıkar ezer günahlara batanı.
Mezar, aynı hedefe göğe uzanan parmak Mümkün müdür zorlayıp örten toprağı yarmak Yatanların gayesi yalnız Allah’a varmak.
Mezar, dalmış düşlere üzerinde çiçekler Yalan olmuş sonunda yaşanılan gerçekler İçinde inleyen ruh sadece dua bekler.
Afet Kırat
Satfamda yorum yapan değerli arkadaşlarım sistemden kaynaklanan bir problemden dolayı yazdıklarınız silinmiştir, ilginize teşekkür eder, bu olayda bir etkim olmadığını bildiririm. Selam ve saygılar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEZAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEZAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle malum sıkıntılardan dolayı deftere giremiyorum. Girince de size takılmadan edemiyorum. Noktalama ya hiç kullanmamalısın ya da eksik olanları da kullanmalısın. Ortası olmaz.
"Bazen de sıkar ezer günahlara batanı" Burada "Bazen de " yerine daha kuvvetli bir söz olmalıydı diye düşünüyorum. Neşter kalktı seçenek sunmayacağım.
"Mezar, aynı hedefe göğe uzanan parmak" burada da "aynı hedefe yerine daha kuvvetli başka bir seçenek olmalıydı. Gök zaten aynı hedeftir diye düşündüm.
Şiir altındaki not "saftama"
Ne sen bana kızabilirsin ne de ben seni tenkit etmekten vaz geçerim. Övgüler başkalarından gelsin.
Hocam ben bu şiire iki kere yorum yazdım, hatta yorumunuza cevap yazıldı diye bildiri geldi ama yorum ortada yok. Ben bir kez daha kutluyorum bu güzel şiiri. Selam ve Saygımla. Hocam biraz önce beş yorum görünüyordu ama şimdi düzeldi önceki yorumlarımda geldi bu arada karışıklık için özür dilerim.
cetiner07 tarafından 3/1/2011 2:13:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mezar, dalmış düşlere üzerinde çiçekler Yalan olmuş sonunda yaşanılan gerçekler İçinde inleyen ruh sadece dua bekler.
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE ANLATIMI USTA İŞİ,OKUMASI DÜŞÜNDÜREN, HAZ VEREN VE İBRETLİK DİZELERDİ. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Mezar, toprağın dişi bir mekân ki çelikten Çıkan hiç görülmüş mü girilen o delikten Duyulur mu bilinmez et koparken kemikten.
Mezar, cansız bedenin en karanlık vatanı Ana gibi sarmalar yüreğinde yatanı Bazen de sıkar ezer günahlara batanı.
Mezar, aynı hedefe göğe uzanan parmak Mümkün müdür zorlayıp örten toprağı yarmak Yatanların gayesi yalnız Allah’a varmak.
Mezar, dalmış düşlere üzerinde çiçekler Yalan olmuş sonunda yaşanılan gerçekler İçinde inleyen ruh sadece dua bekler. --------------------------------------------------------
Mezar,hesap yerinin kaçılmaz ilk durağı Kaçamazsın gerçekten,düşecek o kırağı Hesabın yakın etmek,menzildeki ırağı....
Sagıdeğer şaire,o kadar güzel yazmışsınız ki gerçeği ,bir kuble de benden olsun dedim izninizle...Selam ve saygı ile
Mezar, dalmış düşlere üzerinde çiçekler Yalan olmuş sonunda yaşanılan gerçekler İçinde inleyen ruh sadece dua bekler.
sabah sabah bir tuhaf oldum ablam bu gerçek karşısında. Allah rahmet eylesin. bütün ahiret alemindeki müslümanlara. Aytenede sevgiler. selamlar ablam...
Afet Hocam hayırdır inşaallah. Kaleminiz bu aralar ebediyet ile sayıklar. Umarım sağlığınız yerindedir. Sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu, sağlık sıhhat içerisinde nice nice güzel günler geçirmeniz dileği ile. Lütfen artık kaleminiz bu tür şiirlerden biraz uzak dursun. Saygılarımla.
dua beklemek için gönderecekleri bırakmak gerekir geride bu dünyada kimsenin gözü yolda öbür tarafta duada kalmasın çok güzeldi........kaleminiz daim olsun selam saygı ve dua ile
Durup düşünmemizi sağlayan çok güzel bir şiirdi hocam. Oraya neler götürüyoruz, şu an orada olanlar için ne yapıyoruz? Yüreğinize sağlık. Selam ve Saygımla.
Hocam favori şair listemdesiniz bildiri gelir gelmez okuyup yorum ekledim ama ya sisteme ya da benim emektar cep telefonuna kurban gitmiş. Hem bu dünyayı hem de öbür alemi düşündüren çok güzel bir şiirdi. Yüreğinize sağlık. Selam ve Saygımla.
sitede sorun oldu sizinle allllakası yok, en son baktığımda 24 yorum vardı hepsi silinmiş, yorum olup olmaması önemli değil de arkadaşların emekleri boşaa gitti, çünkü dörtlük ekleyenler vardı. ne yapalım bu sefer de böyle olsun.
Şahane bir anlatım tarzı.Duygu yoğunluğu en üst düzeyde .Süreklilik ve akıcılık tastamam .Hak etmiş uğur böceği almayı .Canı gönülden tebrikler.Bu onur sizin gönlünüzce kutlayın.Saygılarımla