Bir diyar olsun! Gülücükler solmasın, Gökyüzünde uçurtmalar Saksıda tomurcuklar Irmağında balıklar olsun... Bir diyar olsun! Herkesin evi olsun Bir elin parmakları gibi, İnsanlar kardeş olsun, Gelecekse ölüm Ancak kaderden olsun; Bir diyar olsun! Çok sesli bireyler olsun Özgürlüğün çocuğu sevgi Her yürekte banadursun... Bir diyar olsun! Ekinler başağa dursun Pınarlar kaynasın Yoncalar çoğalsın Arılar kovana konsun... Bir diyar olsun! Kelebekler sonsuza uçsun, Mahbus damları yıkılsın Kimsesiz çocuklar ağlamasın Hak ve adalet yerini bulsun... Bir diyar olsun! Önyargılar olmasın, Karanlıklar bombalansın Aydınlıkta konuşulsun Hayatın bir adı olsun... Bir diyar olsun! Doğusu batısı bir olsun Analar ağlamasın Gelinler yas bağlamasın Sönen bir ocak olmasın... Bir diyar olsun! Yamyamlar kapıda durmasın, Devlet baba olsun Toprak ana olsun Merhameti bol olsun... Bir diyar olsun! Memleketin başı baş olsun Kayarsa bir yıldız Acıyı yüreğinde duysun Lan-ı olmayan Bir adam olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİYAR BU DİYAR!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİYAR BU DİYAR!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel anlatımdı