Kaçımızı yuttu bu İstanbul? Kaçımızın sevdalarına aşk’larına mezar oldu O, hala tüm ihtişamı ile dimdik, masumca ayakta duruyor Bir yüzü melek, bir yüzü şeytanca bakıyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstanbul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstanbul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Beybaba... öneriniz üzere maviyi siyah siyahı mavi ile yer değiştirdim..umarım şimdi daha iyi olmuştur...güzel eleştrilerinizi bekliyorum Beşiktaş, taksim, yıldız parkı..bostancı say say bitmez anılar... teşekkür ederim güzel yormlarınıza Selam ve Saygılar
ne şiirler yazıldı aşk ile istanbula yürekdaşım gönüldaşım şiirdaşım kalemşörüm merhaba :) eğildim yedi tepe tebriklerim selam ve saygımla:) cansın can!....
Kaçımızı yuttu bu İstanbul? Kaçımızın sevdalarına aşk’larına mezar oldu O, hala tüm ihtişamı ile dimdik, masumca ayakta duruyor Bir yüzü melek, bir yüzü şeytanca bakıyor!
yüreyine saglık cok güzedi kutluyorum saygılarımla
Kaçımızı yuttu bu İstanbul? Kaçımızın sevdalarına aşk’larına mezar oldu O, hala tüm ihtişamı ile dimdik, masumca ayakta duruyor Bir yüzü melek, bir yüzü şeytanca bakıyor!
beğendim kısa ama güzel çalışma..teşekkürler..saygılarımla..
Yüreğinize sağlık.