(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutsuzluk Çöreklenmiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutsuzluk Çöreklenmiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nerde nasıl ararsan öyle orda bulursun... tavuğun altında yumurta aranır mı? öküzün altında kızağı aramak gibi... arı'nın altında kuş ... yok ben mutlu olmayı bıraktım zaten dudak tiryakisiydim belki ilerde ... belki.
..ben kır çiçeklerini dağlara güvenmiş sevdaları yakın ve uzak el ele geçen kuşları mavi suyun üzerine yazılmış sevgileri gözlemliyorum daha binlercesini ah şu kent metropol yaşamlarının dayattığı soğuk sevgisiz metal kulelerden farksız korkular...beton sahi demir yığınları arasında sevgi çiçeklerimize nasıl ulaşabiliriz...kısa fakat anlamlı şiiriniz daha neleri yazdırır..tebrikler Esma KAHRAMAN ..
sevmek kuşun kanadına düştümü amaaan bit kapmasın bş ver yaa sevmeyi hayatını yaşa doya doya iç kahveyi bozma keyfini dosttan daha büyük aşk var mı yaa
Eğer güzellikleri ve sevgiyi arar olmuşsak ; ki öyledir. Arayanlardan daha fazla suçlu değil mi onu kaybedenler , bizleri korkutanlar. Duyarlı yüreğinize sağlık şairim.
bizim nesil korku ile,yapma etme sözleri ile büyüdü. bunda suç öncelikle ülke yöneticilerdir. mutluluğu ve sevgiyi sadece kitaplarda duyduğumuz için hala sevgi açlığımız devam etmektedir. sonuçta geçen geçti ama delip geçti. ömer hayyam diyor ki:ben dün ve yarın için üzülemem... gün ola hayır ola.. tam puanla kutlarım..
Hanımefendi , mutsuzluğu yaşayarak öğrendik. Mutluluğu ,gülmeyi , kahkaha atmayı ayıp sayan bir terbiye düzeni, bunu yerleştirdi içimize. İçimizde olmayınca ; olsa olsa kuşun kanadındadır diye ağzımız açık havada kuşun kanadına bakar olduk. Gökten ağzımıza düşecek diye...Onda da bir İNAT düşmedi gitti... Bu kadar güzel anlatılırdı bu kadarcık şiirde tebrik ediyor saygılar sunuyorum efendim.
SERBEST ŞİİR ORİJİNAL OLMAZSA OKUNMAZ. BASİT KALIR. DÜZ YAZIDAN FARKSIZ OLUR. SİZİN ŞİİRİNİZDE AZ İŞÇİLİK OLSAYDI DAHA GÜZEL OLURDU. TAM PİŞMEDEN SERVİSİ YAPILAN YEMEK GİBİ OLMUŞ. NEDEN ACELECE ASIYORSUNUZ Kİ SAYFAYA. BİRAZ DAHA SABIR. USTALARIN GÖRÜŞLERİNİ İYİ DEĞERLENDİRMELİYİZ. MESELA DAHA BENDENİZİN ŞİİRİNİ OKUMADINIZ. OKUYUN DA ŞİİR GÖRÜN, FAYDALANIN. SELAMLAR.
tavuğun altında yumurta aranır mı?
öküzün altında kızağı aramak gibi...
arı'nın altında kuş ...
yok ben mutlu olmayı bıraktım
zaten dudak tiryakisiydim
belki ilerde ...
belki.