tam anlatacaktım karar verdim olanca harfi yanyana dizdim soldan sağa saydım 29 çıktı sağdan sola saydım 29 çıktı neler yazılırdı neler yazılır da hani neden yetmezler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanyana Dizdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanyana Dizdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen bana da yetmiyo.. Özellikle küfürlü şeyler yazarken.. ya da kızdığımda. ben de yeni harfler icat ettim. Hepsi kaçtılar. Bağlamak lazım . Bi boş sayfaya.
Yetmez tabi. Yanyana dizersen,olacağı o! Altalta dizmeliydin. Neyse,harfin lafı mı olur.Sen yazmana bak. Olmayan harflerin yerine nokta koy yada boşluk bırak ve 4411'e gönder. Üç ay ödemesiz.Üstelik,kefil filan da istemiyolar.
Hanımefendi, harfler yazarken lazım, anlatırken ihtiyaç yoktu ki ; :)) Ses tellerinizde sorun yoksa anlatabilirdiniz. Güzel bir çalışmaydı tebrik eder saygılar sunarım.
tam anlatacaktım karar verdim olanca harfi yanyana dizdim soldan sağa saydım 29 çıktı sağdan sola saydım 29 çıktı neler yazılırdı neler yazılır da hani neden yetmezler!
Bazen sükut herşeyi anlatır. 29 harf sadece araçtır. Hatta sözlerin anlatamadığını bazen gözler anlatır. Güzel bir çalışmaydı kutlarım.
Özellikle küfürlü şeyler yazarken..
ya da kızdığımda.
ben de yeni harfler icat ettim.
Hepsi kaçtılar.
Bağlamak lazım .
Bi boş sayfaya.