(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(Ç)alıntı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(Ç)alıntı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittiğin yere gelicek ya yüreğin... Boşa kaçarsın. Sen yüreğini suya koy... Durulsun. Bi de eskiden kaçak doktor Riçırt Kibil vardı. Ne oldu ? Tek kollu adamı buldu sonunda. O kadar kaçtığına değdi mi?
yine dökülmüşsün harflere özgürcesine. kalemin özgür haykırışı hiç susmasın. güzeldi eğer ( Ç )ALMAK böylesine güzelse BEN HIRSIZ OLMAYA RAZIYIM ..:)) yüreğine sağlık ..
..sıkıntılar ve sıkılmak kentlerin sıkıştırdığın insanın maalesef kaçınılmaz refleksleri.. aslında çaresi mümkün eğer ağzımızı kuşlara havaya açmaktan vazgeçtiğimizde görebiliriz bu sıkıntılardan kurtulma sevinçlerini hiç bir çalıntıya ihtiyaç duymadan ..
O'nca hüznün üstüne bu tebessüm iyi geldi desem...
insan bazen..diye baslayan masum bir paylasim olmus bu kisacik siir.
Korkmayin,
Ameller bile niyetlere göre tartilir ahir zamanda... burasi insanlarin birbirini kimi zaman taklit yeri kimi zaman c/alma yeri kimi zamanda birseyler yapmak icin gercekten paylasmak yeridir. Ki siz yine yazmissiniz bu sözün size ait olmadigini, ya gögsünü gere gere calip asanlara ne demeli:)
Ney'se..
Yüreginize sevgiler gönderiyorum siir gibi bir hayat dilegi ile -ama calinti olanindan degil:)-
Şarkılar hep ruh hallerimizin yansıması değil midir...Çoğunda kendimizi buluruz...Sevgi aynı şeydir yüreklerde zira...Yazdırır söyletir..Bazen ağlatır...Bazende keskin bıçak sevgililerden kaçmak ister insan aslında kendisidir kaçtığı... Derin bir sesti mısralar.Tebrik etmek istedim... Sevgilerle kalın güzelliklerle ve de...ESRA
Hanımefendi , bazense mesele yok,doğal halimizdir.Sevdiğiniz birisi ile 4 dakikalık bir telefon görüşmesi bile çözebilir sorunu. Alıntıya/çalıntıya hiç gerek olmaz.Belki bu güzel şiiri paylaşmak bile çözebilir. Tebrik eder saygılar sunarım.
Boşa kaçarsın.
Sen yüreğini suya koy...
Durulsun.
Bi de eskiden kaçak doktor Riçırt Kibil vardı.
Ne oldu ?
Tek kollu adamı buldu sonunda.
O kadar kaçtığına değdi mi?