(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHİR ZAMAN MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHİR ZAMAN MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haysiyet ucuzsa paradan puldan, Kullar Hakk’tan fazla korkarsa kuldan, Eşşeğe uyupta çıkmışsa yoldan, Deve’n bozulmuşsa ahir zamandır. Çok anlamlı aynı zamanda doğru yolu hatırlatıcı ve öğretici harika şiir teşekkür eder sevgi ve saygılarımı sunuyorum...
evet üstad çok güzel vede haklı dizeler.bu şiire hani derler ya şapka çıkarılır..işte ben bu şiire şapka çıkarıyoprum.......ve bu değerli yüreği kutluyorum saygımla
şeker29 tarafından 1/26/2011 9:37:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anlamlı,akıcı ve güzeldi şiiriniz.Bir tek hayvan hakları marşı söylenmesine niye karşısınız anlamadım.Şu bir gerçek onlarda can onları korumalıyız.Tabiki önce insan ama onlara kötü davranan o kadar çok kişi varki Allah onlara merhamet duygusu versin demekten başka bir şey gelmiyor elimden.Yüreğinize sağlık,kutlarım
yıldız toksoz tarafından 1/26/2011 7:50:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anlıyorum, benimde kastettiğim sokakta aç kalan ve eziyet gören hayvanların haklarıydı.Yoksa gösteriş budalası insanların sahte sevgileri değil.Tabi ki yardıma muhtaç olan insanlara yardım etmeliyiz öncelikle onların derdine derman olmalıyız ama eğer çöpe atacağımız yemek artıklarını bu soğukta dışarıya ulaşabilecekleri yerlere koyarsak o hayvanlarda yaşama gücü bulur.Biliyorum insanı sevmeyen insanlar var onlar hayvanı nasıl sevsin.Rabbimin hepimizin içine merhamet vermesini dilerim.Çok güzel ve anlamlıydı şiiriniz güne gelmesini beklerdim.Hoşçakalın
Sevgili şairem; Ben hayvan sevmeyen biri değilim, hayvanlara eziyet edenin müslümanlıkla alakası olduğunu da sanmıyorum, O da Allah'ın yarattığı bir can, Benim demek istediğim, sizinde dediğiniz gibi önce insan... Milyonlarca kişi asgari ücretle ev geçindirirken, milyonlarca kişi açlık sınırı altında yaşarken, binlerce işsiz varken, yüzlerce sokak çoçuğu perişanken ülkemde, "örnek çoğalabilir" bunları görmeyen (veya görmek istemeyen) hayvan sosyetesinin bir köpeğe ve kediye ay da binlerce lira harcamaları zoruma gidiyor yanlız ca...
günümüz halleri nasılda güzel dile gelmiş harika dizelerle...günümün şiiridir..:) kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız değerli şair dost mustafa sade... sevgim saygımla hep selamlar....bu da benden olsun..:)
albüme toz olmuş atanın yadı unutulmuş dostlar kalmışsa adı kırk yıllık kahvenin zehirse tadı keven bozulmuşsa ahir zamandır...
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 1/26/2011 2:24:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
kıyamet dünyanın yaşam yörüngesinde bu şiirde olduğu gibi acı acı sıralanmış kafiyelerden,anlardan,olaylardan ibaret...cennet korku cehennem kaygıysa bu ilham değil bu da şiir değil,bu olsa olsa gerçeğin taa kendisidir...........Gerçeği begenmemek gibi bir lükssüm hiç olmadı.......saygıyla.........
kıymetocak tarafından 1/26/2011 1:25:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
yaaa galiba güne düşecek en güzel sayfa bu olsa gerek.. ne çok şeyimizi kaybettik insanlık adına... Anneannem dediki; bina ile zina çoğaldığında kıyamet kopacak... sizin dizelerinizin de ışığında diyorum ki galiba o zaman yakın.. kutluyorum .. sevgi ile selam olsun.
Sayın Sade, Debbet-ül arz'ı resim çıkarmış zaten.Siz de maşallah alamat-i farikalardan hiç eksik koymamışınız.Bize de gün saymak kaldı sanki. )) Çok güzel anlatmışsınız bugünün yarını da olduğunu...Tebrik eder sevgiler sunarım.
Değerli Kardeşim Mustafa Sade Umarım hayvan severlerin hedefi olmazsın.Söylediklerinize katılmamak elde değil ahir zamanın taaa kendisindeyin ahir zaman alametleri apaçık ortada duruyor.Kaleminize sağlık güzel bir konu seçip çokda güzel işlemişiniz.Tebrikler.
Milli şair Mehmet Âkif Ersoy'u hatırlatırdınız için teşekkür ederim size sevgili şairim.nacizhane yazıtınızı okurken beynimde şimşekler çıktı biran.harikulade bir çalışmaydı yürek mürekkebinizden damıta damıta akıtılmış hayatın gerçekliğine dayanan mısralardı.sevgiyle kalın hoş kalın..