(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimi Kimden Sormalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimi Kimden Sormalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nil'ciğim, öyle yoğun duygularla doluyum ki şu anda . Çok duygulandım ve ben de sordum kendime: Yanlış kişilere sorsak her birini ne olur? Kıyamet olur....
Sorular, sorular. Cevap bulamamaktan daha önemli, hele bilenden sormak fevkeladed nin fevkinde. Sorular güzeldi soru oranda, Cevap güzeldi, cevap verende. Beğenerek, severek, düşünerek sevdim şiirinizi. Yazan yüreğinizek yürekten sevgi saygı ve selamlar.
teni ruhtan, suyu çölden sormalı çiçeği arıdan, arıyı çiçekten sormalı can çiçekten sormalı
seni benden sormalı can benden sormalı...
21 ocak 2011/nilgün kurt
herkesin bir soracağı vardır elbette...insan denen de karşısındaki veya gönlündeki vefasıyla,insanlığıyla arayıp sormalı ki gerçek dost olduğu belli olsun..anlamlı şiirinizi kutlarım,teşekkürler,saygımla, selamlar.
Çok kutluyorum. sevgimdesin...