bana sevgiyi anlatmayın sevgiyi gördüm bâkir köyün, bâkir kadınından dağlara yükseldikçe yüceleşen saflığı berraklığı gördüm bana sevgiyi anlatmayın kalabalığın koyuluğunda silinip yalnızlıkta canlandığını gördüm bazen bir türkü olup kulağa küpe inci olup gerdana ben sırma saça tel olduğunu gördüm bir yetim başında el olduğunu kuruyan dudakta su kırık gönülde isyan olduğunu gördüm bana sevgiyi anlatmayın tabancanın son kurşununda onu gördüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şahit olunan yaşantıların yanında sevginin en mükemmel anlatımı bile yavan kalır... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Nil hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Offff! Çok süper ...Çok beğendim. Sevgi almadan vermeyi öğrenen sevgi...Sonra beddel ödetilen....Offf! içim yandı. Yüreğine sağlık Nil'ciğim. Çok sevgimle kutluyorum canım...
kalemin inceliğinde anlatım
sevgin sevgime eş
ince sevgine selam saygı