Bülbül gülüne hasret ben hayale vurgunken Esir etti sabaha çiy damlası bakışlar Sevda yüklü kervanı gecelerde beklerken Gün doğmasın üstüne çiy damlası bakışlar
Geçit verme rüzgara ayrılık estirirken Sabahın seherinde çiy damlası bakışlar Toprak masum bakıyor üzerine düşerken Yeşil gözden süzülen çiy damlası bakışlar
Gökyüzünden bulutu mevsimler dağıtırken Uzaklaştı dünyamdan çiy damlası bakışlar Bir ben vurgunum ona birde susuz dudaklar Sevda böyle yaşanmaz çiy damlası bakışlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİY DAMLASI BAKIŞLAR-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİY DAMLASI BAKIŞLAR-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda yüklü kervanı gecelerde beklerken Gün doğmasın üstüne çiy damlası bakışlar
...
GECELER,AŞKIN GÜZELLİĞİNİ DAHA BİR GİZLER,SIR GİBİ.GECE KARANLIĞI ÇÖKMESİN İSTENİR YAŞAM ÜSTÜNE DE, NELER NELER GİZLİDİR O SİYAH RENKTE. SEVDALAR,GÜNAHLAR,YALNIZLIKLAR,ÇARESİZLİKLER...BİR,GÜN DOĞUVERSİN İSTERİZ HER KARANLIĞIN ARDINDAN,BİR BİTMESİN İSTERİZ O GECE,SÜRSÜN SONSUZA DERİZ,ÇİY DAMLASI BAKIŞLARDA KİLİTLENİNCE GÖZLER... HANGİSİ DAHA GÜZEL? GECE Mİ, GÜN MÜ ? YAŞADIKLARIMIZA GÖRE DEĞER BULUYOR İŞTE,ŞİİRİNİZDE OLDUĞU GİBİ.
BU KEZ HECEDE KARAR KILMIŞ ŞAİREMİZ.KURALLARA BAĞLILIĞINI DA GÖSTERMİŞ.UYAKLAR YERİNDE,AHENKLİCE. BEĞENİYLE OKUDUM,YAZIN DOSTUM,NİLKURT...SEVGİLERİMLE !
Resimle bütünleşince -hele gül beyaz bir gül olunca- nasıl da aydınlatır yüreklerimizdeki tertemiz sevgiyi. Çok kutluyor, en içten selamlarımı gönderiyorum Nil'ciğim.
sararmış yönümde ben ,
sevgim sevgine eş