ben hep seni arka bahçemizde misket oynar sanırdım. korkma...yasla başını göğsüme. gece uğramaz bizim buralara. gülüşümü azrail almış olsa bile sen yine de korkma.
hayret... sahi bu sen misin, sırılsıklam. vurdumduymaz yağmurların ıslattığı göçebe çocuk ? şimdi seni ben nasıl uyandırsam...
gördüm ki yarana merhem yerine kızıl kan şarabı dökmüşler, binlerce kez ölümü içmişsin, ölmemişsin çocuk. kalbinin sesini duyuyorum.hayret ne çok atıyor böyle.! gölgelerin mi peşindesin çocuk...
aç gözlerini, dön yüzünü, hadi bak gözlerime, dedim ya gece uğramaz buralara hiç korkma. zaten şeytan gizlice iki tek atmakta şu sıralarda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE UĞRAMAZ BİZİM BURALARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE UĞRAMAZ BİZİM BURALARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sıkı sıkıya kapatılan her perdenin arkasına ürkek bir çocuk saklanır... gelir oturur baş köşeye, sıcacık bir kucağın özlemi yüreğimizin göğünde koptuğunda fırtına.. hiç bir şefkat başımızı okşamaz geçmişin elleriyle.. gece uğramalı her yere ki gizlensin yitirdiğimiz masumiyetin izleri
Bu müzik çok yakışmış bu güzelim şiirine. / Hemen çalıyorum.:) İşte zengin bir beyin sendeki, hem de yürek. Böyle olunca, şiir de, yazı da, müzik de on numara..........
Nebiha Muradî tarafından 8/20/2011 10:21:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
insan en sevdiğine en zor yazıyor yorumu galiba çok güzel bir şiirdi hep söylemişimdir sen şiir den öte slayt yapıyorsun diye bilyelere dokunmak olası çocuğun pencereden atlayıp size geldim demesi olası hani bir yatak sersem iki odun atsam şömineye ısınacak şairin elleride çok başarılı bir çalışma olmuş kutlarım gecenin finalini yapan şairi
yataklar serdirdim döşek altına, aman uyan da gidek Deyvi balık yemeye karam.. Buketin diline düştük bir kerre, sersek de bizim bu yatak sermesek de.:))))))))))))) hihi
yaa kıyamıyorum hak etti aslında çok güzel yollar önermişsin şu saç çekme ilgimi çekti ama biraz düşüneyim belki başka yollar bulabilirim eğer bir silmesin .............................
Oy oy oy, onun sevdiği kuzunun postunu dövmesi gibi bir yanı var canım. ;) Kötü bi şey demedi, yoksa ben cikciklemezdim... Ama istersen saçlarını çekebilirim, anahtarlığı vermeyeceğim diye tehdit falan da edebilirim :)
bak kaliciğin ne diyor bu yaaa serem değilim david sadece hiperaktifim ayrıca sayfamdan kaç kişi paylaştı şiirini sersem diye lansemi edecen sen beni küstüm haksızmıyım kali çabuk sil şunu
Öylesine doğal bir yorumdu ki Buket,aralarda ne nokta ne de virgül vardı.
:))
Neyse ki seni tanıyorum,yazman da konuşmana benziyor koş babam koşşş :) yahu biraz dur "sersem iki odun atsam şömineye ısınacak şairin elleri" da şunu çözebilelim sonra yazmaya devam et :)
aç gözlerini,dön yüzünü,hadi bak gözlerime, dedim ya gece uğramaz buralara hiç korkma. zaten şeytan gizlice iki tek atmakta şu sıralarda ......şeytan hep ıçse sarhoş olsada biz ayılsak:))) harıka bir şiirdiii beğenerek okudum.Kusursuz ,derinden çağlayan sesi duyulmayan duyguların çığlığıydı sanki
Solukların bile avuçlarda ısındığı, yalnızlık ve çaresizliklerin kol gezdiği bir ortamda, ellerinin üşümesi doğaldır.Geceler ürkütücüdür.Sessizdir, ıssızdır.Sancıların hep tuttuğu anlardır.Ve nedense hep geceyi seçerler.Ne var ki şefkatle uzanmış bir el, gülüşler hiçliğe gömülmüş bile olsa, karanlıklardan bir ses " korkma!" demişse ve de başını yaslayacağı bir göğüs bulabilmişse, gecenin siyahını ap aydınlık olarak hissedecektir yağmurların ıslattığı çocuk.
Acıların en acısıyla yoğurulmuştur.Su diye zehir sunmuşlardır.Dayanmıştır.Dayanıklıdır.Yaşam ve içindekiler bir gölge peşinden gitmesi uğraşları yıldıramamıştır onu. O elbet bir gün o sesi duyacağını biliyordur.Öldü diye bırakıldığı yerden daha dik kalkmış ve ayaktadır.O çok korktuğu sanılan geceler artık onu korkutmayacaktır.Bilemeyen, bilmediğinden değil, sadece bildiklerini unutmuştur.Yoksa o ve geceler belleğindedir.Biliyordur gece ve karanlıkların oraya uğramayacağını...Yarınların, gecelerde bile ışıl ışıl, aydınlık olacağını.
Usta kalemden, çok ustaca, bir tablo ve derin bir kompozisyon bütünlüğünde bir şiir.Derin.Anlamlı.
korkma çocuk o azrailin gölgesi bile olamaz sadece geceyi örter üstüne şefkatle anlar seni kapanmana az kala yerlere, tutar elinden o anaçtır, yüreklidir, dimdiktir hem de öğrenirsin geceye kuşanmayı ondan sen sakın korkma...
::) Çocuğa Davidoff' u fısıldamak geçti içimdne işte böyle.
ŞİMDİ GECE VAKTİDİR, FISILDAR BANA ŞİİR TOZDAN KANATLARININ ŞEFKATİNİ...
yüreğe bulandıkça şiir karanlık/tan ışıdı aydınlık kutladım hayata kattığın eşsiz güzellikleri sevgili Davidoff... iyi ki varsın..:) sevgim saygımla hep..selamlar...
Gölgelerde büyür çocuklar bazen, şehvet ve şevkati böyle tanırlar..Derken yıllar sonra bir gün, değişmediğini gördüğün küçük bir ayrıntının kanadına takılır tebessümün..Geçmiş zamanların, lal tadıdır artık O..
Geçmiş zamanların tadı gibi şairin şevkati..Kutladım ve gittim..Sevgiler..
Gölgelerde büyür çocuklar bazen, şehvet ve şevkati böyle tanırlar..Derken yıllar sonra bir gün, değişmediğini gördüğün küçük bir ayrıntının kanadına takılır tebessümün..Geçmiş zamanların, lal tadıdır artık O..
gelir oturur baş köşeye, sıcacık bir kucağın özlemi
yüreğimizin göğünde koptuğunda fırtına..
hiç bir şefkat başımızı okşamaz geçmişin elleriyle..
gece uğramalı her yere ki gizlensin yitirdiğimiz masumiyetin izleri
selamlar güzel yüreğe..
sevgimle