(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizlik.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizlik.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hepimiz o seni arıyoruz fakat bir türlü bulamıyoruz.bazan da bulduk,yakaladık diyorsunuz bir bakmışsınız elinizde uçmuş gitmiş. bir bakıma ömürler hep o seni aramakla geçiyor. sophokles'in bir sözü vardır:erkeğin karısı güzelse,mutlu olur;eşi güzel değilse filozof olur....diye. aradığı sen i bulanlara ne mutlu. kutluyorum...
çok güzel bi tartışma konusu çıkmış ))))klasik cevap veriyorum, ya ben mi abartmışım )) öyle derlrya ,asıl abartan karşıda ki )) cahilim ben anlamam f klavye abartma mubalağadan geçer hem ee sana da günaydın
e ben de de/ slaç ne oluyo)))) yeni bir akım mı yazı türün de ee ben /de şir yazmasını bilmiyorum karalıyorum işte ne edem nasılsa beyaz sayfayı karalayınca ee sen /de oluyo kafam karıştı))
bir kıvılcım misali ayrılırken yitikliğin son rüzgarı sıcaklığın gözbebeklerine gücü yeter mi
Sevmeler olmazsa çekilmez hüzünler...Acılar olmasaydı...Mutluluğun ne ne anlamı kalırdı...Yitik ayrılıklar da sevmenin bedeli değil mi?...Ağlayan gözlerde...Güzel ve anlamlı şiiriniz için,tebriklerimle...Entellektüel.
bir bakıma ömürler hep o seni aramakla geçiyor.
sophokles'in bir sözü vardır:erkeğin karısı güzelse,mutlu olur;eşi güzel değilse filozof olur....diye.
aradığı sen i bulanlara ne mutlu.
kutluyorum...