Bana lazım olan şey güzelce bir falaka! Bunu çoktan hak ettim demeyin ’ne alâka’ Yalandan alkış tutup iltifat dağıtmadım Süslü bir maske takıp olamadım yalaka
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar haklısınız.Kusura bakmayın.O cevabı size iş dönüşü serviste yazdım.O kadar konuşan insanın arasında yanlış algıladım sanırım.Tekrar özür dilerim. Elbette doğru insanlar çok aramızda.Siz de onlardan birisiniz.Selam ve Sevgimle.
Ne kadar haklısınız.Kusura bakmayın.O cevabı size iş dönüşü serviste yazdım.O kadar konuşan insanın arasında yanlış algıladım sanırım.Tekrar özür dilerim. Elbette doğru insanlar çok aramızda.Siz de onlardan birisiniz.Selam ve Sevgimle.
''Bana lazım olan şey güzelce bir falaka'' Bu dizenin sonuna parantez içinde bir ünlem (!) ya da soru(?) işareti koysanız ; çünkü siz bu duyguyu kinayeli söylüyorsunuz. O zaman anlam doğrulacak. Fakat ben anladım, güzel bir hiciv. Selam ve sevgiler...
Yok yok gerçekten lazım.En eski üyelerden biriyim ama halâ düzene ayak uyduramadım.:) Evet haklısınız ünlem eksik olmuş. Düzelteceğim,teşekkürler. Selam ve Sevgimle.
ÖVÜNMELİSİNİZ DEĞERLİ DOST YALAKA OLAMADIĞINIZ İÇİN. NE MUTLU SİZE.ŞİİRİNİZ BİR DÖRTLÜK DEĞİL BENCE DÖRT DÖRTLÜK...UMARIM BU İZAHIM YALAKALIK OLARAK NİTELENMEZ,ÇÜNKÜ HEM ANLAM DOLU HEM İBRETLİKTİ. TEBRİKLER,SELAM VE SAYGILAR...HŞT
Olur mu öyle şey değerli dost. Çıkarın masleleri dediğim günden beri o tür insanlar pek uğramazlar zaten sayfama.Bazıları da bizim için ne yazmış yine diye sessizce bakıp giderler. Selam ve Saygımla.
Olur mu öyle şey değerli dost. Çıkarın masleleri dediğim günden beri o tür insanlar pek uğramazlar zaten sayfama.Bazıları da bizim için ne yazmış yine diye sessizce bakıp giderler. Selam ve Saygımla.
Meyve veren ağaç taşlanır deyimini ilk söyleyen bilge kişiye rabbim rahmet eylesin.. Yazan yazar okuyan okur, boş vermek en iyisi bize gerçek dost gerçekten gönlü gülen insanlar lazım..
Bana yazılanları bir bilebilsen, inanki hiç ilgilenmiyorum bile, ne yaparsın toplumda her türlü insan var..
Var olan başarının devamını dilerken Allaha emanet ol derim..yudumyunus
Değerli dost. Neye canım sıkılıyor biliyor musunuz? Ben bu güzel sitenin ilk üyelerindenim.Ve dört yıldan fazla bir süredir kimliğim açık olarak ve ilk kayıt olduğum isimle buradayım.Eskiden etrafımda dönen insanların bir kısmı düzene uyup yalandan alkış tutar, kötü şiirlere 'harika' diye yorum yazar karşılığında yorum alır olmuşlar. Ve ben 'çıkarın maskeleri' dediğimden beri bana düşman oldular.Kasıtlı yapanların da farkındayım acaba kötü şeyler yazdırıp attırabilir miyiz diye uğraşanlar da var.Ama boşuna beklerler.Ben taşlama yazarken asla ağzımı bozmam.Çok sabırlı bir insanım Allah'a şükür.Bu yüzden yıllardır buradayım. Sağlık olsun, ben doğruları yazmaya sonuna kadar devam edeceğim. Teşekkürler desteğiniz için. Selam ve Saygımla.