(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne bir veda ne de bir elveda yalnızca duyguların dışa vurumu diyelim:) an gelir insan içindekileri kendisine sesli olarak söylemek ister yalnızca söylemektir tek istediği duyması gereken duysun ya da iletileni alsın diye değil yalnızca kendi içindeki sesi susturmamak için yapar tüm bunları... yorumlarınız için teşekkürler..........
düz yazımsı bir şiir.. içinizden geldiği gibi.. güzel aktarılmış samimi.. kutluyorum şairi.. severim böyle geldiği gibi verilen şiirleri.. bozmadan dokunmadan.. harika.. başarılı bir çalışma.. ama insanın nefesini kesiyor dizelerin uzunluğu biraz bölmek gerekli.. tebrikler şair..
an gelir insan içindekileri kendisine sesli olarak söylemek ister
yalnızca söylemektir tek istediği
duyması gereken duysun ya da iletileni alsın diye değil
yalnızca kendi içindeki sesi susturmamak için yapar tüm bunları...
yorumlarınız için teşekkürler..........