(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bi şiir tebrikler.Her zamanki gibi NOKTA NOKTALARI BİR BAŞKA BAHARA ALIŞILMIŞI HAZAN DOLU VUSLATA KENDİ UMUTLARINI YARINLARA NOKTA KOYDURANI TOZLU RAFLARA Böylesi daha iyi olur heralde sanırsam nokta
çok farkli bir ruh haliyel yazılmış..her ne kadar yaşanan konulara ve olaylara hakim olmasak bile şiirden sezinlediğimiz şey..biraz olumsuz bir yankı ve elektirk bırakıyor..
" İnsanoğlu bir gün virgülü kaybetti: Söyledikleri birbirine karıştı... Noktayı kaybetti: Düşünceleri uzayıp gitti, ayıramadı onları... Ünlem işaretini kaybetti bir gün de: Sevincini, öfkesini, bütün duygularını yitirdi... Soru işaretini kaybetti bir başka gün: Soru sormayı unuttu, herşeyi olduğu gibi kabul eder oldu... İki noktayı kaybetti bir başka gün: Hiçbir açıklama yapamadı... Hayatının sonuna geldiğinde elinde sadece tırnak işareti kalmıştı... "İçinde de başkalarının düşünceleri vardı yalnızca..!!"
Bir şiir hiç değilse finalde kendini olumlamalıdır diye düşünürüm. Şair duygularını aktarırken toplum sorumluluğu gereği okuyanlarına mutlaka bir kapı aralamalı, bir umut ışığı yakmalıdır... Hele intihar eğilimlerini kamçılayacak dizelerden şiddetle kaçınmalıdır... Bu açıdan kendimizi sansürlemek daha kalıcı eserler yazmamızı kolaylaştırır.