İyi ki; çıktın karşıma Ve gölgende bana da yer açtın, Gözlerinden mah düştün, Hoş seda verdin dilime, Gözlerimde kaldı resmin, Sen, düştün düşüme İyi ki…!
Hangi yıldızı assam; başucuma sen oluyor şimdi, Hangi ışığa baksam; senin gölgen geliyor yanıma, Hangi şarkıyı mırıldansam; adın geliyor dilime, Hangi bulutu sana düşlesem; sen yağıyor bana Ve hangi renge baksam; Senden gök kuşağı oluyor gözlerime.
Sonra; Sonra kar yağıyor tenime, Donuyor…, Zemheri oluyor yüreğim. Birden sen doğuyorsun orada, Isınıyor yer ve gök
Açılıyor donmuş sevgilerim, Açılıyor kapılar, Alıyorum seni dört odalı sarayıma, Hayat veriyorum kelimelere, Sen oluyor, Şiir oluyor.
Dökülüyor taştığı kabından, Ben doğuyorum yeniden, Sen oluyorum sevdiğim, Sen oluyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi Ki Sen Varsın! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi Ki Sen Varsın! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dökülüyor taştığı kabından, Ben doğuyorum yeniden, Sen oluyorum sevdiğim, Sen oluyorum…
Anlıyor musun? İyi ki; sen varsın
SEVGİ DOLU MÜKEMMEL DİZELER ,İYİ Kİ VARSIN DEMEK NASİP OLSUN HER SEVEN YÜREĞE İNŞ.TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM YÜREĞİNİZE NEFESİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK.SELAM SAYGIMLA..
İYİ Kİ VARSIN .... EN SEVDİĞİM VE ÇOK KULLANDIĞIM BİR CÜMLE VE ÜSTELİK DİZELERE KONU OLMUŞ SEVGİNİN SEVMENİN EN HARİKA SÖZCÜĞÜ KUTLYORUM SEVGİLERİMLE..
Ne güzeldir ne özeldir, ne çok anlam barındırır içinde o iki kelime. İyiki varsın sözü...
Söyleyen ve söylenen kişi arasındaki duygu bağını arttıran ilaç gibi bir sözdür, kesinlikle içi boş olmayan. İçinde yaşanmışlıkları, acıları, sevinçleri, gitme kal, varlığımdan bir parçasın, senin varlığın anlam katıyor varlığıma, güvendiğim ve hep yanımda olmasını istediğimsin gibi ve daha ne çok düşünceyi, duyguyu barındırır içinde... Nasıl katlanırım, dayanırım sen olmazsan hayata ve hayatın zorluklarına. İlaç gibisin ruhuma.. Cansın canıma der. Ne de çok denilmeyeni der.
Ve.. Ne mutludur birinin size bunu demesi. Ve.. Ne mutludur bunu birine diyebilmek... Böylesi özel hissetmek birini ve karşısındakine de kendini özel hissettirmek.
Diyene dedirtene helal olsun demek lazım. Helal olsun diyorum ben de Sn. Şair.
Dökülüyor taştığı kabından,
Ben doğuyorum yeniden,
Sen oluyorum sevdiğim,
Sen oluyorum…
Anlıyor musun?
İyi ki; sen varsın
SEVGİ DOLU MÜKEMMEL DİZELER ,İYİ Kİ VARSIN DEMEK NASİP OLSUN HER SEVEN YÜREĞE İNŞ.TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM YÜREĞİNİZE NEFESİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK.SELAM SAYGIMLA..